השהייה בבתים גרמה לשימוש נרחב יותר באינטרנט וצריכה מוגברת, השיווק הדיגיטלי מאפשר לכם להגיע לקהל היעד הנכון לכם באמצעות דיוק קהלי היעד בשיווק, ולהתאים את המסרים השיווקיים כך שידבר ספציפית אלהם. אז מהן הדרכים להרוויח מגוגל ומהם היתרונות? נרחיב במאמר הבא.
גוגל מפות
אחת הדרכים היעילות ביותר למשיכת לקוחות פוטנציאליים מקומיים לעסק שלכם היא פרסום בגוגל דרך גוגל מפות. כאשר הגולש מחפש עסק או שירות מסוים בגוגל, גוגל מציגה בראשית העמוד את העסקים אשר קרובים למיקומו הגיאוגרפי.
לכלי הזה יש לא מעט יתרונות, והחשוב בהם, זהו כלי חינמי לחלוטין, לעומת רוב שיטות הפרסום באינטרט, בנוסף, הלקוחות הפוטנציאליים שיחשפו לעסק שלכם בשיטה הזו, הם אנשים מקומיים, אשר באמת יש סיכוי שיגיעו אליכם, לעומת שיטות אחרות שיכולות להביא לעסק שלכם חשיפה על פי פרמטרים אחרים, שלא תמיד רלוונטיים.
פרסום באינטרנט דרך גוגל מפות הוא תהליך פשוט ומהיר אשר אינו מצריך מומחיות רבה או בעל מקצוע שיעשה זאת במקומכם, וללא צורך באתר.
פרסום ממומן
פרסום בגוגל באמצעות קמפיינים ממומנים זוהי שיטת פרסום שבה גוגל מפרסמת את האתר, החנות המקוונת או את דף הנחיתה שלכם, ואתם משלמים לפי כמות הקליקים שגולשים לחצו על המודעה שלכם, אתם משלמים על הפרסום רק אם הוא באמת מצליח וגולשים באמת מגיעים אל המודעה שלכם.
על מנת להצליח בפרסום בגוגל דרך גוגל מפות נדרש לקבל ציון גבוה מהמשתמשים, בפרסום הממומן ניתן לראות תוצאות מיידיות.
בפרסום הממומן ניתן לעקוב באופן מדויק אחרי התוצאות, מתי המודעה מצליחה יותר, ולאחר פרסום של כמה מודעות, לנתח את הנתונים ולשפר, ולעקוב אחר התשלומים והאם המודעה מפיקה לכם רווח, וכמה, ולנהל את תקציבי הפרסום שלכם בהתאם.
קידום אורגני
דרך נוספת לפרסום בגוגל היא דרך קידום אורגני, קידום אורגנו הוא בעצם ביצוע של פעולות באתר שלך על מנת לגרום לאתר להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל, על מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם, מבלי לשלם לגוגל.
יש המון דרכים בהן ניתן לבצע קידום אורגני לאתר, הדבר החשוב ביותר הוא לכתוב באתר שלכם תוכן איכותי, שנותן ערך לגולש ומשאיר אותו באתר שלכם כמה שיותר זמן, כאשר גוגל רואה שהגולשים נשארים הרבה זמן באתר שלך, הוא משיב את האתר שלך יותר איכותי ואמין.
בנוסף, כדאי שהתוכן שלכם את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, אם התוכן שלכם יכיל הרבה את המילה "אינסטלטור" ואתם בכלל עורכי דין, הקהל שימשך אל האתר שלכם יהיה קהל אשר לא רלוונטי לשירות או למוצר שלכם, דבר שיקטין משמעותית את המכירות באתר, לכן חשוב לשים לב למילות המפתח אותן תרצו לשלב באתר.