כדורסל

עוד "להיט". אשדוד הקבוצה "הלוהטת" של הליגה בעוד ניצחון בליגת העל בכדורסל נשים

קבוצות הבית העליון של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל השלימו הערב את המחזור ה-20. ניצחון החוץ של אשדוד, "הלהיט" של הליגה, על רמה"ש 98:93, הפך את צמרת הטבלה לצמודה עוד יותר
צילומים: דני מרון.

אחרי תקופה מעט לא יציבה אירחה הערב א.ס רמה"ש את הקבוצה החמה של הליגה, מכבי בנות אשדוד בסוף הסתבר שאשדוד ממשיכה להיות "לוהטת" עם ניצחון 98:93 (38:38).

הקבוצה המקומית שמצטיינת העונה בעיקר בחלק ההתקפי, פתחה בדיוק עם כלי הנשק החזק ביותר שלה – המשחק המהיר – ועם היכולות האישיות של שאטורי ווקר, שסידרו לה יתרון מוקדם. לקראת סיום הרבע יצבה אשדוד את השורות וצימקה את הפיגור לכדי 22:20 בלבד. הרבע השני נפתח בדיוק במומנטום שבו הראשון הסתיים. ההגנה של אשדוד עשתה את שלה ולא אפשרה לרמה"ש לחדור פנימה, ואחרי שלוש דקות ורבע וריצת 0:9 של האורחות, הזעיק אוהד גל פסק זמן. קלסי בון וויקטוריה ויויאנס היו המוציאות לפועל כמעט היחידות של הקבוצה בצהוב, ובזמן שהשטף ההתקפי של רמה"ש לא חזר גם אחרי פסק הזמן, לפחות ההגנה עצרה את הבריחה של הקבוצה מעיר הנמל. 38:38 בהפסקה.

ארבע דקות לסיום הגיעה הבריחה של האורחות. ממצב של שתי נקודות יתרון קלעו הייטאוור, ויויאנס ופרסלי ובשורה של כמה מהלכי הגנה טובים העלו את הפער לתשע נקודות הפרש, במשחק שעד אותה נקודה היה צמוד במיוחד. רמה"ש לא ויתרה ואפילו צימקה בחזרה לארבע, אבל מול קבוצה מאומנת כמו אשדוד, שנמצאת במומנטום טוב כל כך, קשה לבצע מהפך בדקה האחרונה – אפילו במשחק בעל אופי התקפי. 93:98 לאשדוד בסיום וניצחון נוסף שמשאיר אותה באזור הכי יפה של הטבלה.

קלעו לאשדוד: בון 34, ויויאנס 21, הייטאוור 19, דיין 10, פרסלי 8, סהר 6.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך