נמל אשדוד

מעכשיו: נמל אשדוד בזמן אמת

חדש באתר האינטרנט של נמל אשדוד, דו"ח מתעדכן בזמן אמת של תפוקות אוניות ומנופים למכולות.
נמל אשדוד. (צילום: אבי רוקח)

נמל אשדוד הוסיף עמוד חדש לאתר האינטרנט של הנמל, בעמוד זה ניתן יהיה למצוא דו"ח תפוקות אוניות ומנופים למכולות המתעדכן בזמן אמת. כל המידע הרלוונטי אודות פריקה וטעינה של מכולות בנמל אשדוד, כולל ממוצעי ביצוע לכל אוניה ולכל עגורן.

הדו"ח פתוח לכלל האוכלוסייה ומאפשר לציבור הרחב לעקוב בזמן אמת בנתוני הפריקה והטעינה בנמל אשדוד. בנוסף, עבור כל אונייה הנכנסת לנמל אשדוד ניתן יהיה לקבל נתונים הכוללים את סוכן האונייה, קו האוניות במסגרתו האונייה פועלת, מועד קשירת האונייה לרציף, מועד תחילת העבודה על האונייה. כמו כן, ניתן לעקוב אחר סך המכולות המתוכננות לפריקה וטעינה, מספר המכולות שנטענו ונפרקו בפועל, אחוז העבודה שהושלמה וקצב הפעולות הממוצע לשעת אונייה ולמשמרת.

הדו"ח לא מספק מידע רק על האוניות, אלא גם על העגורנים העובדים על האוניות. בכל דו"ח ניתן יהיה למצוא פירוט על קצב עבודת העגורן, מספר המכולות שפרק כל עגורן במהלך המשמרת, וכן מתי החל וסיים לעבוד. שירות נוסף הניתן בדו"ח החדש הינו הצורה של מבנה המחסנים בבטן האונייה ונתונים נוספים עבור כל מחסן בנפרד.

מנכ"ל נמל אשדוד, שיקו ז'אנה: "אני שמח לעדכן על הוספת דו"ח תפוקות אוניות ומנופים למכולות בזמן אמת לאתר האינטרנט של נמל אשדוד. חברת נמל אשדוד שמה לעצמה מטרה לשמור על מעמדה כנמל המתקדם והטכנולוגי ביותר בישראל. הדו"ח יאפשר לכל אזרח במדינת ישראל הצצה בזמן אמת לעבודת הנמל ולנתונים רלוונטיים עבור כל אונייה אשר מגיעה לנמל אשדוד, אני סמוך ובטוח כי הדבר יסייע לשקיפות ולהמשך נתינת האמון של עם ישראל בנמל של ישראל.  נמל אשדוד רואה חשיבות עליונה בהגברת השקיפות ואחריות תאגידית. בעתיד נאפשר יכולת זו גם למטען כללי"

להלן קישור: https://www.ashdodport.co.il/Pages/Outputs.aspxנמל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך