אחד משלנו

"רציתי לצאת לקורס קצינים על מנת להשפיע על לוחמים ולהוביל אותם בלחימה"

הכירו את בוגר קורס הקצינים האחוד מחזור 62, גיא בוגוסלבסקי שמייצג בגאווה את אשדוד ואת חיל התותחנים.
גיא בוגוסלבסקי. (צילום: דובר צה"ל).

קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים ביום חמישי האחרון בטקס שנערך בבית הספר לקצינים (בה״ד 1) במחנה ״לסקוב״, במצפה רמון. הטקס התקיים בראשות ראש הממשלה, נפתלי בנט ובהשתתפות הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך ומשפחות בוגרי הקורס.

אחד המסיימים הוא גיא בוגוסלבסקי בן 21 המתגורר באשדוד עם משפחתו. גיא מאוד אוהב את הארץ ולטייל בכל חלקיה. בילדותו היה בתנועת הצופים במשך תשע שנים ולפני הגיוס היה בשנת שירות שהייתה משמעותית מאוד עברו, שם הוא הבין שעבודה עם אנשים ממלאת אותו ושירצה לעסוק בזה בהמשך.

הבוגרים והבוגרות סיימו את קורס הקצינים בתום שמונה חודשי הכשרה, במהלכם עברו את שלב ההכשרה הראשון במגמת ״להב״, בבה״ד 1. את השלב השני, ביצעו צוערי חטיבות החי״ר במגמת ״גפן״ בבה״ד, וצוערי החילות השונים בהשלמות החייליות השונות בבסיסי ההדרכות השונים. החל משבוע הבא עתידים הקצינים והקצינות החדשים להוביל ולפקד על הלוחמים והלוחמות בכלל הגזרות.

גיא סיפר מדוע הוא רצה להיות קצין: "רציתי לצאת לקורס קצינים על מנת להשפיע על לוחמים, להוביל אותם בלחימה ולהיות 'האבא' הדואג שלהם. הסיפוק שאתה מרגיש כשאתה מבין שאתה משפיע על החשיבה, ההתנהלות היומיומית, ומקדם אנשים הוא עצום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך