מלחמת הכנופיות

הותרו לפרסום שמותיהם של החשודים שהיו בדרכם לחיסול. מעצרם הוארך

העבריינים משה חכימי ורפאל חטואל, הם אלה שנעצרו בדרכם לפגוע ככל הנראה באחד מיריביהם בכנופיה הגרוזינית. "לא מזמן אחד מקבוצת חכימי רדף אחרי אחד מראשי הגרוזינים בסנוקר בעיר" מספר עבריין בכיר על הסכסוך
צילומים: דוברות המשטרה.

בית משפט השלום האריך אחר הצהריים את מעצרם של משה (ארפן) חכימי (חכימיאן) (27) ורפאל חטואל (31) ב5 ימים, לאחר שהשניים נתפסו בליל אמש (מוצ"ש) ברכב גנוב עם אקדח טעון ומסיכות סקי.

חכימי, הצעיר מבין השניים, נחשב לכוח עולה בעולם הפשע בעיר, וריצה שנת מאסר אחת בתיק נסיון לרצח של אדם שהיה מסוכסך עם גורמים בקבוצת הפשיעה אליה משתייך חכימי. החשוד השני חטואל, מוכר אף הוא למשטרה, אך בתיקים מינוריים בהרבה. על פי החשד קבוצת הפשיעה אליה משתייך חכימי ונחשב לאחד מראשיה, הסתכסכה בשנה האחרונה עם מספר גורמים של הכנופיה הגרוזינית בעיר. כעת חושדת המשטרה שחכימי וחטואל החליטו לבוא בחשבון עם עבריין בכיר מהמאפיה הגרוזינית בעיר ולנסות לחסל אותו.

עוד חושדת המשטרה, כי חכימי וחבריו חברו לקואליציה עם ארגון הפשע של שלום דומרני במלחמתו נגד ארגונו של בני שלמה. נציין כי הכנופיה הגרוזינית בעיר בראשותו של העבריין אייל נגר, משוייכת בצורה מובהקת לארגון הפשע של שלמה, ונגר אף נחשב למספר 2 בארגון. כרגע אין אף מידע קונקרטי המעיד על הצטרפותם של קבוצת חכימי לדומרני אולם המשטרה ממשיכה לבדוק את הנושא.

עבריין בכיר איתו דיברנו סיפר לאשדוד אונליין כי הסכסוך בין קבוצת חכימי לכנופיה הגרוזינית מוכר בעולם התחתון של אשדוד "לפני כמה חודשים עבריין המשתייך לקבוצת חכימי, רדף אחרי אחד מראשי הגרוזינים בסנוקר באשדוד כדי לתקוף אותו. מאז העניינים שם חמים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך