מלחמת כנופיות חדשה: 2 העצורים מהלילה חשודים שהיו בדרכם לפגוע באנשי הכנופיה הגרוזינית

החשודים עצמם בגילאי 27 ו31, משוייכים לקבוצת פשיעה חזקה בעיר אליה משתייך בין השאר אדם דפס. על פי החשד בין אותה קבוצה לחלק מהמאפיה הגרוזינית סכסוך פלילי ממושך, והחשד הוא כי השניים היו בדרכם ל"סגור חשבון" עם אותם עבריינים.

לאחר שהמשטרה הצליחה להנמיך את גובה הלהבות במלחמה בין הכנופיה הגרוזינית, למאפיה הרוסית בעיר. נדמה שהלילה אנו מתוודעים למלחמה חדשה, שלא קשורה לרוסים שאיבדו הרבה מהכוח שלהם מאז מעצרו של מיכאל טנסקי.

השניים שנעצרו, קרוב לוודאי בדרך לחיסול, שייכים לקבוצת עבריינים חזקה בעיר שלא משוייכת מודיעינית לאף ארגון פשיעה גדול, אולם על פי החשד נמצאת בסכסוך עם כמה עבריינים מהמאפיה הגרוזינית בעיר.

אחד העצורים היה עצור לפני כשנתיים ביחד עם אדם דפס ונוספים, בנסיון לרצוח אדם עמו היו מסוכסכים בקרית מלאכי. אותו צעיר ריצה כשנת מאסר, לאחר שלא הוכח שהשתתף פיזית בתקיפה ואמש כאמור הוא נעצר עם אקדח, מסיכות סקי ורכב גנוב ביחד עם חבר נוסף מהקבוצה לה הוא שייך.

במשטרה בודקים כעת, האם השניים היו בדרך לחסל מי מארגונם של בני שלמה ואייל נגר בעקבות סכסוך פלילי שלא קשור למלחמת הארגונים בין דומרני לשלמה, או שמא הקבוצה לה הם שייכים הצטרפה לקואליציה ביחד עם דומרני במלחמתו נגד הארגון של בני שלמה. נבדקת גם האופציה כי הקורבן הפוטנציאלי לא שייך למאפיה הגרוזינית ומדובר בסכסוך אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך