בן שמעון: "צריך לדעת לקבל גם את התקופות האלה בחיים"

אמר את הדברים לאחר ההפסד 3:1 בבית לנתניה, שחיסל רשמית את הסיכויים לפלייאוף עליון. השוער יואב ג'ראפי: "התחתית בוערת אבל אנחנו תלויים בעצמנו".
בן שמעון. (טל אקוקה).

אכזבה קשה במ.ס אשדוד מההפסד הביתי למכבי נתניה בשבת (3:1) שחיסל סופית את הסיכויים, שגם כך היו נמוכים, להגיע לפלייאוף העליון. באשדוד לא רוצים עכשיו לאסוף כמה שיותר מהר את הנקודות בכדי לא להסתבך בתחתית.

רן בן שמעון "תקופה לא פשוטה לקבוצה ולמועדון, אבל היו גם דברים טובים היום שזה קצת מצחיק בהפסד 3:1. הלכתי לחדר ההלבשה והרמתי את השחקנים. זו תקופה שהכול הולך הפוך וצריך לדעת לשחרר כשהדברים לא הולכים לכיוון שלנו. אני מאמין בקבוצה הזו ובשחקנים שלי, נביא את הנקודות ויהיה בסדר.  צריך לדעת לקבל גם את התקופות האלה בחיים. לפעמים דברים הולכים נגדך".

השוער יואב ג'רפי, עבר בשישי אימון ראשון מלא מאז הפציעה: "בשער החלקתי על הקרסול שגם ככה לא הגעתי איתו 100 אחוז. יכולנו לחזור במחצית השנייה, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות ואז הימרנו והיינו חשופים וספגנו את השני. התחתית בוערת אבל אנחנו תלויים בעצמנו ובמצב טוב, אם נשיג את הנקודות אז נתרחק משם מהר מאוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך