פלייאוף תחתון – המשחק הרשמי. אשדוד נוצחה 3:1 ע"י נתניה ותשחק בפלייאוף התחתון.

מ.ס אשדוד חלמה אולי בכל זאת לעוד שבת של תקווה לפלייאוף עליון, אבל איגור זלאטנוביץ' עם צמד ויובל שדה גנזו את החלום. כנעאן צימק בפנדל בתוספת הזמן. נתניה ניצחה 1:3 ושלחה את אשדוד למציאות - הפלייאוף התחתון.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

כבר בשבוע שעבר מ.ס אשדוד הבינו שהשנה זה כבר לא יהיה פלייאוף עליון, אבל יחד עם זאת נתנו לתקווה עוד משחק אחד, מול נתניה בשבת. ניצחון על נתניה אולי היה משאיר משהו למחזור הבא, או לפחות לא יסבך בתחתית במשחקי הפלייאוף התחתון. בסוף זה נגמר עם הפסד צורב של  3:1 לנתניה ופלייאוף תחתון רשמית לאשדוד.

כבר בדקה השנייה התקווה התרחקה עם שער לנתניה. הכדור עבר את הגנת אשדוד, זלאטנוביץ' בעט, ג'ראפי שחזר מפציעה החליק והכדור חדר פנימה. 0:1. שער שלא חלמו לקבל באשדוד.

נתניה המשיכה ללחוץ להשיג את השני. אשדוד הסתגרה וניסתה מידי פעם מתפרצות עם סייף, כנעאן ובילו. אחרי 20דקות המשחק התאזן ובעיקר היה בין הרחבות. זה נגמר בשער יתרון של נתניה. מחצית שהתחילה בדקה הראשונה והבטיחה, אבל הפכה להיות מאוד שבלונית.

ג'ראפי. חזר מפציעה להפסד.

נתניה פתחה את המחצית (49) עם החמצה, כשג'ראפי וההגנה מגיבים הפעם טוב והרחיקו. גויאגון (53) בעט כדור מסוכן מעל המשקוף. נאיף בזיע שנכנס כמחליף באשדוד הגיב (56) בבעיטה לידיים של עמוס, ממצב טוב.

החמצת המשחק הייתה שייכת לחמודי כנעאן (61). מונטריי קמהאני המגן השמאלי נכנס מצוין לרחבה והוציא רוחב, הכדור הגיע לחמודי כנעאן שהכין לעצמו מצוין ומ-6 מטרים החמיץ שער בטוח. החמצת המשחק? בדקה ה-72 שוב חמודי, שוב לבד מול עמוס ושוב החמצה הפעם לידיים של עמוס. אשדוד נראתה טוב יותר מהמחצית הראשונה, אבל עדיין לא כבשה.

אבל תשע דקות לסיום נתניה גמרה סיפור במשחק ואשדוד בפלייאוף העליון. צבטקוביץ' איבד כדור וטען לעבירה, חן עזרא דהר לשער, מצא את זלאטנוביץ' שמול ג'ראפי עשה את ה-0:2. פלייאוף תחתון. עכשיו אשדוד צריכה לחשוב רק על איך להישאר בליגה. יובל שדה הוסיף רק טעם רע להפסד כשנגח (87) כדור קרן שקרצ'ב הגביה לו פנימה 0:3. מ.ס אשדוד בתוספת הזמן קיבלה הזדמנות לשער כבוד. כארם ג'אבר מנע שער בידו וקיבל אדום. חמודי כנעאן לקח את הפנדל וכבש 3:1 לנתניה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 54), צ'בטקוביץ' (סבג, 84), גיל כהן, קמהאני, אבו עקל, ג'אבר נפצע (אופורי,19), כנעאן, בילו (בזיע, 54), סייף קעטבי (דיאמנטוקס, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך