לקראת נתניה

אבו עקל: "אנחנו לא מוותרים על הפלייאוף העליון. כל עוד יש סיכוי נילחם עד הסוף".

מ.ס אשדוד תארח ביום שבת (אצטדיון הי"א) את מכבי נתניה למשחק של ההזדמנות האחרונה להיכנס לפלייאוף העליון. בן שמעון: "ויתרנו על הזכות לדבר על מטרות גדולות, אלא רק על מטרות קרובות ונראה משם מה יתפתח".
אבו עקל.

מ.ס אשדוד נערכת למשחק מול מכבי נתניה, מחר, שבת, 15.00, באצטדיון הי"א. לכולם באשדוד ברור כי זה משחק הסיכוי האחרון להיכנס לפלייאוף העליון. המאמן רן בן שמעון והקשר פיראס אבו עקל התייחסו למשחק.

רן בן שמעון: "זה לא תלוי בנו מה שתלוי בנו זה לנצח כל משחק עד לסוף השנה. ויתרנו על הזכות לדבר על מטרות גדולות, אלא רק על מטרות קרובות ונראה משם מה יתפתח".

פיראס אבו עקל: "אנחנו לא מוותרים על הפלייאוף העליון. כל עוד יש סיכוי נילחם עד הסוף. אנחנו חייבם לנתח את שלושת המשחקים שנשארו ונתחיל בנתניה. אנחנו ידועים שמכבי נתניה היא קבוצה מאוד חזקה שלוחצת, אגרסיבית, מתלהבת והתכוננו טוב למשחק מול נתניה. מקווה שנביא את שלושת הנקודות".

השוער יואב ג'ראפי אמור לחזור לשער לאחר 5 משחקים של היעדרות. גם הבלם ננאד צבטקוביץ' יחזור מצהובים. לא ברור לגמרי לגבי הבלם טימותי אוואני שהיה פצוע ונעדר אף הוא.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך