כדוריד

כדוריד: הפועל אשדוד מצרפת את השוער הסרבי מילאן קוסאנוביץ'

מחר, שישי (15:00 שעה ראשית), ייערך מפגש הפסגה בליגת העל בכדוריד בין הפועל אשדוד לרמת השרון. קוסאנוביץ' אקס מכבי ת"א, רחובות ורמת השרון, יחליף את השוער איגור ארסיץ'.
מפגש בין שתי המוליכות של ליגת ווינר. (צילום משה דהן).
משחק העונה בשישי ( 15:00 שעה ראשית) בליגת העל הכדוריד.
המדובר מפגש בין שתי המוליכות\ הפועל אשדוד תארח א.ס מת השרון. המארחת מאשדוד התאוששה מההפסד למכבי ראשל"צ עם ניצחון בחולון 31:34, וכמוה גם רמת השרון חזרה עם ניצחון מקרית מוצקין אחרי הפסד בחולון.  שלוש נקודות מפרידות בין השתיים במאבק על יתרון הביתיות בסדרות הפליאוף. המפגש האחרון בבית העליון הסתיים ב-29:30 לרמה"ש.
אשדוד מבצעת מהלך מעניין. היא מצרפת את השוער הסרבי מילאן קוסאנוביץ', אקס מכבי ת"א, רחובות ורמת השרון, שצפוי לנחות היום בישראל, ולהחליף את השוער איגור ארסיץ'. הפועל ראשל"צ תארח את מ.כ חולון במאבק על המקום הרביעי, כשנקודה מפרידה בין השתיים שסיימו את שני המפגשים ביניהן העונה בשיוויון 29:29 ו-28:28. האלופה מכבי ראשל"צ תארח את מכבי קרית מוצקין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך