סיפורו של סוכן: "המשטרה חוגגת כאילו הפילה את הארגון של בני, בפועל בני ואייל לא מכירים את העצורים"

בעיר אשדוד קמו לבוקר של מעצרים, וכותרות מפוצצות על סוכן סמוי שהפיל רבים מארגנו של בני שלמה. אולם בעולם התחתון לא מבינים על מה הכותרות המפוצצות "מדובר על עברייני סמים דרג שני או שלישי"
חיילי מגב
צילום: משטרת ישראל האתר הרשמי

הדרמה שהתרחשה הבוקר בעיר אשדוד, לאחר שנודע שהמשטרה הצליחה לגייס עוד סוכן סמוי ולהפליל בעזרתו 27 עבריינים בעיקר בתחום הסמים וההלוואות בריבית, עוררה רעש בעולם העברייני בעיר. דרמה? תלוי את מי שואלים….

"כששמעתי בצהריים על התפוצצות הסוכן הסמוי ועל כך שנעצרו 27 מהארגון של בני שלמה ואייל נגר, הייתי בטוח שמדובר ברעידת אדמה" מספר אחד העבריינים היותר מוכרים בעיר לאשדוד אונליין. "אבל כשהגיעו אלי השמות של העצורים, התברר שלא רעידה ולא אדמה, מדובר בעברייני סמים מהדרג השני או השלישי בעיר".

ואכן, מה שהתחיל בכל רעש גדול בעיר אשדוד, הפך לדממה לאחר שהתברר שחלק מאותם עבריינים כבר עצורים בתיקים אחרים ואין להם שום שיוך ארגוני לבני שלמה או לדרג הבכיר. "מדובר בעבריינים רגילים שאייל (נגר) אולי מכיר בשם אבל לא יותר מזה, לא נעצר פה אף אדם שקשור למלחמת הכנופיות, או לבלגן הפלילי המתרחש בעיר" ממשיך אותו עבריין בכיר. "גם הסוכן הרבה חשדו בו שהוא 'מלשין' כבר לפני שנתיים, ככה שגם אם הוא היה רוצה הוא לא היה מצליח להפליל עבריינים בכירים".

מבחינת המשטרה כל זה לא משנה, עצם ההצלחה להחדיר שוב בפעם המי יודע כמה השנה, סוכן סמוי שמפיל עבריינים בעיר הוא הישג ושום דרג או או אי שיוך לארגון כזה או אחר, יצליח להאפיל על ההצלחה הזו.

גם הסוכן עצמו, תושב אשדוד בשנות ה30 לחייו לא נחשב לעבריין בכיר, או לכזה שמשוייך לארגון כלשהו. מדובר בסוחר סמים, שהסתבך לא פעם בעבירות סמים עד שהחליט לחצות את הקוים ולהפוך לסוכן סמוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך