אפשרויות למכונות אריזה למזון

אריזה מקצועית, אחידה ומדויקת מהווה חלק בסיסי ומרכזי בתהליכי הייצור וההפצה של מוצרי מזון ממגוון סוגים שונים. על מנת שמוצרי המזון יישמרו בצורה טובה מרגע ייצורם ועד לרגע בו הם נכנסים לעגלת הקניות ומובאים הביתה, יש לדאוג לכך שייארזו בצורה מוקפדת ואחידה, כזו המתאימה לסוגם ולאופן בו הם משווקים לחנויות. להלן כמה מהאפשרויות לסוגי מכונות אריזה למזון אשר נמצאות בשימוש נרחב במסגרת ייצור מוצרי מזון כיום, מכונות המאפשרות לבצע את כל שלבי תהליך אריזת ושינוע המוצרים בצורה אולטימטיבית, לצורך שמירה על טריות המזון
תמונה: FREEPIK

מכונות אריזה בשרינק –  מכונות אוטומטיות או חצי אוטומטיות אשר מאפשרות לארוז מוצרים בקצב גבוה באמצעות אריזות "שרינק". הכוונה לאריזות מניילון מיוחד אשר נצמד למוצר ומכווץ באמצעות חימום מדויק ואחיד. לאחר החימום (הקל יחסית) מתקבלת אריזה סגורה ואטומה, אשר שומרת על המוצר בצורה אופטימלית ואינה מאפשרת לו להיחשף לאוויר ולשאר מפגעים בסביבתו

מכונות אריזה בוואקום – סוג נוסף של מכונות אריזת מוצרי מזון אשר מיועד לאריזת המוצרים עצמם (ולא לאיגוד ואריזה של מספר מוצרים יחד, כמו במכונות אליהן נגיע מיד) הוא מכונות אריזה בוואקום. במקרה זה מדובר במכונה אשר שואבת את האוויר מהאריזה ומשאירה את המוצר עצמו בוואקום מוחלט. זה כמובן מאפשר למוצר להישמר בצורה טובה יותר לאורך זמן מכיוון שאינו חשוף כלל לחמצן, ולכן נמנעים תהליכי החמצון השונים אשר לרוב גורמים למוצרי מזון להתקלקל מהר יחסית. גם כאן ניתן למצוא מכונות וואקום אוטומטיות, חצי אוטומטיות וידניות, בהתאם לסוג פס הייצור שמפעילים וכמות האריזות בהן מעוניינים לטפל בשעה.

מכונות מילוי שקיות – מכונות אוטומטיות מיוחדות אשר ממלאות וסוגרות שקיות באמצעות הלחמה, בצורה אחידה, מדויקת ומהירה. מכונות אלו מושלמות עבור מוצרים מסוימים, במיוחד כאשר מעוניינים לארוז כמות אחידה ומדויקת ממוצר מסוים בתוך שקית, ולסגור אותה הרמטית באמצעות הלחמה.

מכונות הדבקה ותוויות – מכונות בעלות ראשים שונים אשר מסוגלות להדביק תוויות בקצב מהיר על מוצרים רבים, כמו גם על האריזות והקרטונים המאגדים מספר מוצרים יחד.

מכונות לסגירת קרטונים – מכונות אלו בנויות ומיועדות על מנת לסגור בצורה אחידה כמויות גדולות של קרטונים. הכוונה לרוב לקרטונים בהם מאגדים מספר מוצרים יחד, או מספר אריזות אשר כל אחת מהן מכילה כמות מסוימת מן המוצר. ניתן כמובן להתאים את המכונה כך שתוכל לסגור קרטונים מסוגים שונים, וכך לקדם ולהאיץ את תהליכי האריזה, השילוח והשינוע של המוצרים.

מכונות עטיפת משטחים – אחד השלבים האחרונים בתהליכי הייצור והשילוח של מוצרי מזון הוא איגוד האריזות והארגזים לכדי משטחים גדולים, ושליחתם לחנויות בארץ ו/או בחו"ל. על מנת שהמשטח עצמו יאוגד ויישמר בצורה טובה קיימות מכונות מיוחדות הבנויות על מנת לעטוף את המשטח בצורה מקצועית. מכונות אלו מתאימות למשטחים מסוגים שונים ובגדלים שונים.

 

*** קבוצת סטארפק מכונות אריזה עוסקת בייצור, יבוא, שיווק ושירות מקצועי של מכונות אריזה. בנוסף, משווקת מכונות ייצור מזון כמו מטחנת בשר תעשייתית, מכונה למילוי נקניקיות, מערבל מזון תעשייתי, משקל קומבינטורי ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך