ליגת העל

ירושלים של מטה. אשדוד נוצחה ע"י הפועל ירושלים ותשחק כנראה בפלייאוף התחתון

מ.ס אשדוד בהפסד החוץ 2:0 מול ירושלים באצטדיון טדי, קבעה כמעט סופית שתשחק בפלייאוף התחתון.
צילום: טל אקוקה.

זה היה להיות בעליון או לא להיות. מ.ס אשדוד יצאה במוצ"ש למשחק חוץ מול הפועל ירושלים מהתחתית כשהיא יודעת שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי לסיים בפלייאוף העליון. אבל מי שהשיגה את הניצחון הייתה דווקא הפועל ירושלים עם 0:2. ההפסד שלח את אשדוד כנראה סופית לפלייאוף התחתון.

המחצית הראשונה הייתה שקולה עם יתרון של  אשדוד בהחזקת הכדור (השיגה 7 קרנות) ולחץ באזור הרחבה של ירושלים. אבו עקל (25) אילץ את שאבי שוער ירושלים לחלץ שער , רק לפני שחסון מצידו מנע שער (23) גם הוא. אבל אז ירושלים כבשה בניגוד למה שקרה על הדשא באותן דקות. קרן (36) הוגבהה, חסון יצא לא טוב וגוני נאור כבש מקרוב.

אשדוד ראתה את הפלייאוף מתרחק וחזרה ללחוץ את ירושלים. עטטא ג'אבר יכול היה להחזיר את אשדוד מיד למשחק (38) אבל בעט ממצב טוב מעל לשער. ירושלים הוכיחה שהיא מסוכנת במתפרצות וחסון מנע הפעם שער מרגלי אופק ביטון 3 דקות למחצית. רגע לפני הירידה למחצית עוז בילו שלח כדור חופשי מדויק לשער על סף הרחבה, ושאבי שוער אשדוד מנע שוויון מוצדק. 0:1 לירושלים.

כמעט השווה במחצית. בילו. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד פתחה חזק את המחצתי השנייה עם כנעאו (56) שניסה את כוחו בבעיטה מ-19 מטרים, הכדור כבר הלך לכיוון המסגרת אבל בדרך פגע בראשו של מאיו ויצא לקרן. כדור הקרן מצא את ראשו של קעטבי שהצליח לנגוח לעבר המסגרת, אבל שאבי הצליח לקלוט.

דווקא אז אשדוד הוריד הילוך. היא אומנם המשיכה להחזיק בכדור אבל לא סיכנה את שער ירושלים. ירושלים מצידה סגרה בכדי להשיג את הנקודות החשובות להישארות בליגה. בתוספת הזמן גררו כבש את השני וסגר סיפור עם 0:2.  אשדוד תוכל לתקן את במפגש הבא בינהן, בפלייאוף התחתון.

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו, דיבה (הרוש, 77), ג.כהן, קמהאני (סייף, 46), אבו עקל, ג'אבר (בזיע, 77), אופורי (בריהון, 46), בילו (בן זקן, 64), כנעאן, קעטבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך