רוקדים עם הבגדים שלה...

המלבישה של הכוכבים

ריקי דלאל המעצבת הידועה של בית האופנה הבינלאומי לשמלות כלות מאשדוד שנקרא על שמה, נבחרה לעצב את השמלות ובגדי הריקוד של משתתפי ומשתתפות העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, שנפתחה ביום ראשון האחרון. בין היתר תלביש דלאל את יעל בר זוהר, לירן דנינו, יובל סגל ואפילו את פרופסור עידית מטות וזו רשימה חלקית. דלאל הלבישה בעבר גם את נטע ברזילי בחצי הגמר של האירוויזיון. ריקי דלאל: " זו עבודה מאתגרת אבל קשה, כי זה כל שבוע. אבל זה כיף, כי זה לא משהו שיגרה". מבחינתנו היא כבר זכתה...
ריקי דלאל. "מתכננים את הבגד על פי הדרישה של ההפקה".

דדי דלאל כבר התכונן לפני כחודשיים לישון, כששיחת טלפון הטרידה את מנוחתו. שיחת טלפון שהשבוע גילנו כמה יופי יצא ממנה על המרקע בערוץ 12. מסתבר כי בצד השני של הקו של דדי דלאל מנהל הפיתוח והמרקטינג של 'בית האופנה הבינלאומי לכלות – ריקי דלאל' מאשדוד, היו אנשי הפקת "רוקדים עם כוכבים" של ערוץ 12. הייתה להם בקשה מאוד מיוחדת.

דדי דלאל מספר על הבקשה: "אמרו לי כי מדברים מההפקה של רוקדים עם כוכבים. חשבתי בהתחלה שמישהו סתם עושה צחוק. אבל אז הם הבהירו לי שהגיעו אליי דרך הסטייליסטים שלהם והם ממליצים על העיצובים שלנו, וכי הם רוצים לקבוע פגישה. הלכתי לפגישה והיתר זה היסטוריה".

כשהוא אומר היסטוריה, הוא מתכוון לעובדה שבית האופנה של אמו – 'בית האופנה הבינלאומי לכלות – ריקי דלאל', ילביש את כל הרוקדים והרוקדות במשך כל העונה שנפתחה ביום ראשון בתכנית "רוקדים עם כוכבים". עובדה שמלווה בהרבה כבוד, אבל יש בה הרבה מאוד עבודה כי בכל שבוע הדרישה משתנה על פי הצרכים והמעומדים שנותרו. למי ששכח נזכיר שהמעצבת ריקי דלאל היא שם שהפך בינלאומי וידוע לא רק בארץ אלא בארצות רבות מאוד והפך לשם דבר בעולם האופנה. דלאל הייתה זו שעיצבה את השמלה של נטע ברזילי בחצי גמר האירוויזיון. כך שהפנייה שנעשתה נעשתה על בסיס העבודות המדהימות של המעצבת מאשדוד.

צילום מסך מערוץ 12.

בעונה הקרובה של רוקדים עם כוכבים שנפתחה כאמור בראשון רשימת המשתתפים מושכת במיוחד ומורכבת מכוכבים של ממש – עדי אשכנזי, יעל בר זוהר, יובל סגל, אלי אילדיס, מעיין אדם, רותם כהן, בר זומר, משה אשכנזי, סנדי בר, עומר דרור, אוראל צברי, אסטלה, עדן פינס, לירן דנינו, אלכס שטילוב ועידית מטות. בראש פאנל השופטים תעמוד אנה ארונוב, שנכנסה לעולמנו בעונה הראשונה של התוכנית, ולצידה אלי מזרחי, כוריאוגרף ושופט ריקודים בינלאומי, רונה לי שמעון ודוד דבי. את כל אלה היא תלביש.

שמה של ריקי דלאל היה ידוע בארץ וכלות רבות ולא מעט מהן מפורסמות, לבשו את העיצובים שלה. אבל השינוי הבינלאומי הגדול של דלאל היה  לפני כמה שנים כשבלוגרית אמריקאית נחשפה לעיצובים שלה. הבלוגרית שיתפה את העוקבות שלה על המעצבת הישראלית המיוחדת שהיא נתקלה בה במקרה, אגב מה שהוביל לקריסה של אתר האינטרנט של דלאל מרוב כניסות. מכאן היה ברור שהיא הולכת להיות מעצמת אופנה וזה אכן מה שקרה. אחרי המקרה, הבן של ריקי, דאדי דלאל, החליט לקחת את העסק בשתי ידיים ועזר לה למנף את המומנטום. את החדר הקטן באשדוד היא עזבה, והקימה סטודיו בעיר, אליו התלוו גם חנויות דגל בלונדון וסאן פרנסיסקו. ריקי דלאל הפכה לאחת המעצבות הנחשבות בארץ. עם תמונות שער של השמלות שלה שמככבות במגזינים באירופה וארה"ב, כשהיא סוחפת אחריה לא מעט נשים ברחבי העולם שמחכות ללבוש את העיצובים שלה. כמובן גם בארץ.

גם עדי אשכנזי לובשת 'ריקי דלאל'.

ריקי דלאל מוכנה לאתגר ומבינה כמה עבודה ובעיקר מחשבה היא צריכה להשקיע מעתה בכל שבוע ובכל שמלה ובגד שיהיו שונים מאלה שהיו בשבוע שעבר. את התוצאות הרי יראו בפריים טיים מיליוני ישראלים.

ריקי דלאל: "זו עבודה מאתגרת. אנחנו עדיין עובדים כל שבוע על זה. העבודה היא עד סוף העונה של רוקדים עם כוכבים. זו עבודה מאתגרת וקשה כי זה כל שבוע, אבל זה כיף. זה לא משהו בשגרה".

במה זה שונה משיגרה?

"שיגרה זה הכלות. כאן אתה נתקל באנשים אחרים. אנשים אתה ללא יודע אם היית נתקל פנים אל מול פנים, מדבר איתם, מעצב עבורם משהו שמתאים להם".

ואיך ההרגשה שבחרו בך?

"מי שמכיר אותי יודע שאני אחת של לא עושה מזה סיפור או עניין. אני עושה את העבודה שלי וזהו"

זו עוד עבודה עבורך?

"סוג של עבודה, גם היא כמו שאמרתי מאתגרת"

איך את בוחרת מה לעצב לכל אחד ואחת ועוד כל שבוע?

"זה תלוי גם בהפקה, שנותנים לנו כיוון למה שהם רוצים וזה תלוי ברוקדים ובריקוד. אני לא עושה מה שבא לי. הם מבקשים סגנון שמתאים לריקוד כלשהו ואז אנחנו מתכננים את הבגד לפי זה".

אז מיום ראשון האחרון הכוכבים ירקדו, אבל השמלות שינצנצו והבגדים שילהיטו מדינה שלמה, יצאו מכאן מאשדוד מבית האופנה של ריקי דלאל. היא לא צריכה לרקוד בכדי לקבל את התואר –  כוכבת. היא כבר כזו.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך