דרמה

כצנלסון ביקש וראש העיר נרתם: במקום בית כנסת המריבה ברובע יג' יבנה פארק

תפנית מפתיעה בסאגת בית הכנסת ברובע יג', לאחר משא ומתן ממושך, היום הושג הסכם לשביעות רצון הצדדים בו הוחלט שהשטח שיועד לבית כנסת יהפוך לפארק, זאת הודות להתערבותו של ד"ר יחיאל לסרי שתיווך בין הצדדים בעקבות בקשתו של סגן ראש העיר סניה כצנלסון
65 אלף מבקרים ביומיים ב"פסטיבל עמים וטעמים" באשדוד
ראש העיר ד"ר לסרי וסגנו כצנלסון בין באי הפסטיבל.

התפתחות מעניינת מאוד בסיפור שהסעיר את העיר, בעניין בניית בית הכנסת ברחוב שלמה המלך שברובע יג', זאת לאחר הבנות אליה הגיעו הצדדים, ובמקום בית הכנסת שהיה אמור להיבנות באזור יוקם פארק.

ההחלטה הושגה לאחר רעש גדול שנוצר סביב העניין על ידי הדיירים, ולאחר מספר ניסיונות – סגן ראש העיר שמעון כצנלסון יחד עם ראשי העמותה החרדית שקיבלה היתר להקמת בית כנסת הגיעו להבנות כאשר ראש העיר הוא המתווך בין הצדדים.

הסיפור התחיל בעקבות כך שהתושבים הבחינו כי מול ביתם החלו בעבודות, מבירור שעשו הבינו שעתיד להיבנות במקום בית כנסת, כאשר מדובר בלב שכונת מגורים חילונית.

כצנלסון הכניס לתמונה את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ולאחר מאמצים הצליח להגיע להבנה שבית הכנסת יעבור לכתובת אחרת ואילו שטח המריבה המדובר יהפוך להיות פארק ציבורי.

מי שפעל רבות מאחורי הקלעים ותיווך בין הצדדים הוא לא אחר מממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם, שבשיתוף פעולה מלא עם סגן ראש העיר שמעון כצנלסון וראש העיר, הביאו את הסאגה לסיומה לרווחת התושבים והצדדים כולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך