צפו: שני כלבים שננעלו ברכב שוחררו על ידי אנשי ארגון ״ידידים״

האירוע התרחש ברחוב הקישון באשדוד. ליעד פרץ מנהל סניף אשדוד: "כבעל כלב אני מודע לחשיבות שלומם".

אמש (שני) בשעה 23:18 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות בעלי חיים שננעלו בשגגה ברכב לעיני בעליהם, ברחוב הקישון באשדוד.

ליעד פרץ – מנהל סניף אשדוד, שמואל לסרי – מנהל מרחב לכיש ונווה שלום כהן – מפקד יחידת הג'יפים דרום, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו בשלום זוג כלבים שנמצאו נעולים ברכב, ללא גרימת כל נזק.

*ליעד מספר*: "הקריאה תפסה אותי בבית, יצאתי והגעתי למקום בתוך שתי דקות. ברכב ננעל זוג כלבים, זכר ונקבה. ככל הנראה בזמן שהרכב היה מונע, אחד הכלבים דרך על הנעילה האוטומטית, כאשר בעלת הרכב הייתה בחוץ. למרות שהיה חשוך, בכוחות משותפים פתחנו את הדלת וחילצנו את הכלבים לשמחתה של הבחורה הנרגשת, שלא הפסיקה להודות לנו. בתור אחד שחובב כלבים ובעל כלב בעצמי, אני מודע לחשיבות בעליו לשלומו של כלבו לבעליו. בגלל האדרנלין לא הצלחתי להירדם אחרי האירוע".

*בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד גם לא לרגע מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך