וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל הורידה 2 נקודות לאדומים אשדוד

בעקבות אירועי האלימות במשחק מול ראשון לציון, בהן הוכה מאמן ראשל"צ. הקבוצה נקנסה גם ב-50 אלף שקלים. בעקבות ההחלטה ירדה אשדוד למקום השביעי. אדומים אשדוד: "בכוונת המועדון להגיש בימים אלו ערעור לבית הדין העליון".

עונש כבד הושת היום, שלישי, על קבוצת הפועל אדומים אשדוד בעקבות אירועי האלימות במשחק מול ראשון לציון, במהלכן הוכה מאמן ראשל"צ, אסמעיל עמאר.

ועדת המשמעת הורידה 2 נקודות לקבוצה בפועל, שהמשמעות ירידה אל המקום השביעי, ירידת מקום אחד. בנוסף הקבוצה נקנסה ב-50 אלף שקלים. אם הקבוצה תחזור על אירוע כזה או דומה של אלימות בעלי תפקידים, או קהל, תופסק פעילותה. לגבי הבעלים רוני חג'ג' הרי שלא הושת על כל עונש מאחר והוא גם הודיע על הפסקת פעילותו וגם לא העומד לדין בכלל בתיק הזה.

מאדומים אשדוד נמסר: "אגודת אדומים אשדוד קיבלה בתדהמה ובאכזבה את החלטת בית הדין המשמעתי בעניינה ואת העונש הבלתי נתפש שהושת עליה. פסק הדין שגוי, קיצוני בחומרתו ועומד בסתירה לנסיבות האירוע ולמדיניות הענישה של בתי הדין במקרים חמורים יותר. בכוונת המועדון להגיש בימים אלו ערעור לבית הדין העליון וסומכת ידיה כי בית הדין העליון יתקן את פסק הדין השגוי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך