ג'ראפי עשוי לחזור, אוואני וצבקטוביץ' להיעדר

מ.ס אשדוד תצא בשבת (15.00) למשחק חוץ באצטדיון "טדי" למשחק מול הפועל ירושלים. השוער יואב ג'ראפי עשוי לחזור לאחר 4 משחקים בהם נעדר, אבל שני הבלמים של הקבוצה כנראה ייעדרו., אוואני בגלל פציעה וצבטקוביץ' בגלל צהובים.
ייחסר מול חיפה. ג'ראפי
ג'ראפי. (טל אקוקה)

לאחר התיקו המאכזב של 1:1 מול הפועל באר שבע במוצ"ש, תצא ביום שבת (15.00, אצטדיון "טדי") קבוצת מועדון ספורט אשדוד למשחק חוץ מול הפועל ירושלים מהתחתית. כמו שזה נראה ייתכן מאוד כי היא תגיע בלי הבלמים הקבועים שלה.

ננאד צבטקוביץ' הבלם לא יוכל לשחק בגלל צבירת צהובים. הבלם השני, טימותי אוואני לא יישחק ככל הנראה בגלל פציעה. אוואני נעדר מהמשחק מול באר שבע בגלל שהורחק מול מכבי חיפה, ועכשיו הוא עלול להיעדר שוב.

אוואני. (צילום: מ.ס אשדוד).

מצד שני מי שעשוי לחזור הוא השוער יואב ג'ראפי. ג'ראפי נעדר מארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה והחליפו השוער השני סהר חסון. ג'ראפי עצמו אמר לאחרונה כי הוא מקווה שנגד ירושלים כבר יכול לחזור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך