תאונה קשה

הולך רגל כבן 70 נפגע בראשו מרכב באשדוד

התאונה ארעה ברחוב הראשונים באשדוד. הולך הרגל פונה לביה"ח אסותא אשדוד במצב בינוני.
צילום: עמית ווקנין תיעוד מבצעי מד"א.

תאונה ארעה הערב, ראשון, ברחוב הראשונים באשדוד, בה נפגע הולך רגל כבן 70. מצבו בינוני .והוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד להמשך טיפול. הוא סובל מחבלה בראש.

דוברות מד"א : "בשעה 19:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב הראשונים באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא אשדוד גבר כבן 70 במצב בינוני עם חבלת ראש".

צילום: איחוד הצלה.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולך רגל שנפגע מרכב ברחוב הראשונים פינת שבי ציון באשדוד. דור פרידמן חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב ובעקבות כך נפצע באורח בינוני. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני". ערן זריקר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו. בשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך