"שומרת על יציבות". עוד הפסד למכבי אשדוד

מכבי אשדוד מסתבכת. אשדוד רשמה הפסד 13 מתוך 17 משחיקם הפעם לעירוני ר"ג 92:98.

מה יהיה עם מכבי אשדוד? קבוצת הכדורסל של אשדוד ממשיכה להפסיד ולסגור את הטבלה עם הפסד 13 ב-17 משחקים!. הפעם היא הפסידה בבית לעירוני ר"ג 92:98. אשדוד שרצתה לעלות לליגת העל, עוד עלולה לרדת.

מצד שני זה היה ניצחון שלישי ברציפות למכבי עירוני רמת גן. הקבוצה של שמוליק ברנר התגברה על 21 שלשות ב-58 אחוז של הביתיים בדרך לניצחון דרמטי. הדולפינים, כאמור, נשארו במשחק לכל אורכו בזכות מטווח שלשות שהגיע לשיאו ברבע השלישי. אך, ברבע האחרון הם קלעו 6 נקודות בלבד ב-7 דקות וראו את האורחים מבצעים מהפך בדרך לניצחון. המנצחים נעזרו ב-19 נקודות מאיבודי כדור של יריבתם, וקיבלו 30 נקודות מדקראיי טאקר.

דקראיי טאקר קלע מחצית מהנקודות של קבוצתו ברבע הראשון אותו היא סיימה ביתרון 24:18. טאקר המשיך בשלו גם ברבע השני ועם שלשה שלו ושל אלייז'ה הירש הפער גדל ל-44:36. מכבי אשדוד הגיבה עם שתי שלשות משלה, וטאקר דאג ליתרון 51:48 לקבוצתו במחצית. מכבי אשדוד קלעה חמש שלשות בחמש הדקות הראשונות של הרבע השלישי ועלתה ל-64:67. המטווח המקומי לא הפסיק ואריאל ז'אנו קבר שתי שלשות נוספות, אך דקראיי טאקר קבע 75:78 לדולפינים אחרי שלושה רבעים. ברבע האחרון הביתיים קלעו 6 נקודות בלבד ב-7 הדקות הראשונות, וראו את מכבי עירוני רמת גן עולה ל-90:84 אחרי חדירה של רביב לימונד. שלשות של כריס אורטיז ורומן רובינשטיין בתוספת נקודות מהקו של ארתור רוזנפלד השוו ל-92:92, דקה וחצי לסיום. מכאן, הקבוצה של נעמי קולודני לא הצליחה לקלוע והאורחים סיפקו נקודות מהקו בדרך לנצחון שלישי ברצף.

הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (6/10 לשלוש) 23 נק', כריס אורטיז (4/11 לשלוש) ורביב פיטשון 16 נק' כ"א, רומן רובינשטיין (3/4 לשלוש) 14 נק', אריאל ז'אנו (3/5 לשלוש) 9 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך