בן שמעון: "כל זמן שיש סיכוי לפלייאוף העליון, נמשיך לנסות"

מאמן מ.ס אשדוד מאוכזב כמו כל הקבוצה מהתיקו 1:1 מול באר שבע. בן שמעון: "הגענו למצבים שהיינו צריכים לעשות מהם גולים". החלוץ גל קעטבי כובש השער: "חיכיתי לגול הזה הרבה זמן".
בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

אכזבה במ.ס אשדוד מהתיקו מול בראש שבע מצד אחד, כי היא הייתה צריכה לנצח עם כל ההחמצות, אבל מנגד יש שביעות רצון שאחרי התבוסה בחיפה, מול מכבי חיפה, הקבוצה חזרה לשחק ונראה כי יצאה מזה.

המאמן רן בן שמעון : "אני מאוכזב, כי המשחק הסתדר לנו בסדר. היה חשוב לכבוש את השני. הגענו למצבים שהיינו צריכים לעשות מהם גולים. עברנו שבוע מטלטל, היינו צריכים לגרום לשחקנים להאמין מחדש וזה לקח מאתנו הרבה. אחרי שבוע כזה לא להפסיד במשחק כזה, אנחנו מרוצים. היה לי שבוע קשה מאוד, צריך להחזיק הרבה דברים מסביב אבל מה שמחזיק אותי ונותן לי אנרגיה. כל זמן שיש סיכוי לפלייאוף העליון, נמשיך לנסות לנצח בכל משחק. אשדוד קבוצה התקפית שאוהבת לשחק בכל מקום. גם היום הנענו כדור לא רע, היינו יכולים לנצל אותה מספיק טוב, אבל עכשיו נתכונן לאתגר הבא".

גל קעטבי שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה: "הייתה לנו מעידה חד פעמית. עבדנו קשה כל השבוע, רן הרים אותנו ועבדנו מאוד קשה. הבנו שחייבים להמשיך הלאה אחרי המשחק הקודם. יש תחושת פספוס שלא לקחנו 3 נקודות. חיכיתי לגול הזה הרבה זמן, לצערי זה לא הספיק לניצחון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך