ליגת העל

נאיבית שכמותך. רק תיקו לאשדוד מול באר שבע.

מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 1:1 לאחר שהייתה טובה יותר ומול 10 שחקנים של באר שבע (מהדקה ה-18) ואיבדה מבחינתה 2 נקודות. הפלייאוף העליון מתרחק.
(צילום: טל אקוקה)

רן בן שמעון עמד על הקווים לפני המשחק מול באר שבע והיה טרוד בעיקר בשני דברים. לעשות הכל לשכוח את התבוסה מהמחזור שעבר מול מכבי חיפה, ולשמור על הסיכויים לפלייאוף העליון. בשביל זה הוא היה חייב לנצח את המשחק הזה. זה נגמר בתיקו 1:1 שהוא אכזבה. אשדוד החמיצה הרבה ונכנעה לשער של באר שבע שהייתה פחות טובה וב-10 שחקנים מהדקה ה-18. הפלייאוף העליון מתרחק לאשדוד.

אשדוד שנותרה בעשרה שחקנים מול מכבי חיפה בתבוסה 0:6, הייתה השבוע בצד השני. בדקה ה-18 נורתה באר שבע בעשרה שחקנים. בריירו בכניסה מסוכנת לרגל של קעטבי וראה את האדום הישיר משמואלביץ' שופט המשחק. אדום מוצדק. אשדוד השתלטה על המשחק.

אשדוד לחצה לכבוש. עוז בילו (23, 21), חמודי כנעאן (30), פיראס אבו עקל (38), אבל היו רק ליד. אבל בדקה ה-44 אשדוד כבשה, משהו שהיה צריך לקרות לפני כן. זוהר זסנו הגביה לרחבה, בילו נגח לקורה וקעטבי עט על הריבאונד וכבש 0:1. גם גרם לאדום וגם כבש.

אשדוד פתחה וחיפשה הכרעה. אופורי (5) יכול החה לכבוש מקרוב והחמיץ. 2 דקות אח"כ בילו קיבל כדור מסודר מול השער עם הפנים ובעט לחוץ. באר שבע הראתה שגם אם היא לא במשחק היא מסוכנת. (53). קמהאני טעה ורוקאביצ'ה איבד הזדמנות בטוחה לשער. אשדוד הגיבה מיד כשאופורי בעט כדור מסוכן למשקוף בהתקפה הבאה וחמודי כנעאן עוד הוסיף עוד החמצה (56) של שער בטוח. על זה משלמים.

ואשדוד שילמה. שגיב יחזקאל (70) עשה סלאלום על קו ה-16 הכין לעצמו מצב והעניש בכדור חזק לרשת 1:1. זה מה שקורה כשאתה לא כובש. באר שבע השוותה באחת ההתקפות הבודדות שלה עד אותו הרגע. אשדוד ידעה שהיא צריכה יותר מנקודה ומגיע לה. חמודי כנעאן (72) נגח ממטרים ספורים מעל לשער. מה יהיה? תהיה עוד החמצה של שער. זסנו (83) הגבי כדור לראש של בריהון שנגח החוצה מקרוב במקום לשער.

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו (בן זקן, 83), צבטקוביץ', גיל כהן, קמהאני (סייף 68), אבו עקל (סבג, 68), ג'אבר, אופורי (ברשצקי, 77), כנעאן, בילו (בריהון,77), קעטבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך