שלושה פצועים בתאונת טרקטורונים בדיונה

הטרקטורונים התנגשו בשטח פתוח בדיונה הגדולה דרומית לאשדוד. ביו הפצועים גבר בן 48 במצב בינוני עם חבלת בגפיים ו-2 פצועים קל.
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 16:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על 2 טרקטורונים שהתנגשו בשטח פתוח בדיונה הגדולה דרומית לאשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לבי"ח אסותא באשדוד 3 פצועים, בהם גבר בן 48 במצב בינוני עם חבלת בגפיים ו-2 קל.

פרמדיק מד"א דן בן ישי וחובש בכיר במד"א מאור בן זקן סיפרו: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א הבנו שהתאונה בעומק הדיונה והדרך היחידה להגיע לפצועים היא בעזרת רכבי שטח. במקביל להזנקה שלנו בניידת טיפול נמרץ יצא למקום הטרקטורון הרפואי המיוחד של מד"א שמוצב בתחנה באשדוד ובעזרתו הצלחנו להגיע עד לפצועים עם כל הציוד הרפואי שצריך כדי להתחיל את הטיפול בשטח. הגבר שנפגע באורח בינוני הועלה על חלקו האחורי של הטרקטורון שנפתח למיטה ופינינו אותו עם הטרקטורון דרך הדיונות ישירות לבית החולים. 2 הפצועים הנוספים שנפצעו באורח קל חולצו ע"י רכב שטח נוסף לניידת טיפול נמרץ ופונו גם כן לבית החולים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך