ובמקום הראשון!!

ליגת העל עדיין משלימה את המשחקים החסרים שנדחו בשל התפשטות הקורונה, אבל נכון לעכשיו יש לנו מוליכה חדשה - מכבי בנות אשדוד, שחזרה גם מרמה"ש עם ניצחון, התשיעי בעשרה משחקים, וניצלה את המעידה של ראשל"צ בחולון.
צילום: עודד קרני.

מכבי בנות אשדוד סיימה  את העונה הסדירה שלה במשחקי השלמה שנדחו בגלל מגפת הקורונה שפקדה את ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. אשדוד ניצחה את א.ס. רמה"ש והשלימה ניצחון תשיעי מעשרה משחקים, חמישה מהם רצופים. הפעם  על רמה"ש בחוץ – 79:74.

שבע הדקות הראשונות של המשחק התנהלו ביתרון מובהק של רמת השרון שהובילה ביתרון שיא 12:24, עם 100 אחוזי קליעה מהשדה. אלא שאז חל שינוי במשחק. אשדוד העלתה הילוך במשחק ההגנה, רמת השרון התקשתה להמשיך באותו קצב קליעה עד כדי 25:26 לרמה"ש בסיום הרבע הראשון. שאטורי ווקר קלעה תשע נקודות ברבע הראשון לרמת השרון, וויקטוריה ויויאנס קלעה 12 לאורחות מאשדוד.

blank

הרבע השני נפתח בהמשך המומנטום מצידה של אשדוד שבדקה ה-15 עלתה ליתרון 30:35 ושמרה עליו עד להפסקה – 39:42. ויויאנס נשארה עם 12 נקודות בעוד טל סהר (12 נקודות) וקלסי בון (10 נקודות) סייעו לה. ברמת השרון המשיכה שאטורי ווקר לתת את הטון והיא רשמה במאזנה עד המחצית 18 נקודות.

הרבע השלישי נפתח בריצה של 0:8 ללא תגובה לזכות הצהובות, שכבר הוליכו 39:50. דקה וחצי לסיום הרבע הפער צומצם ל-56:62 ונעמד על 60:64, אחרי שלשה נקודות של רותם שוסטר. הרבע הרביעי היה כבר כולו של אשדוד, כשאלכס כהן הציגה יכולת מצוינת. רמת השרון רדפה אחריה והצליחה לצמק פעמיים לכדי שלוש נקודות, אך לא מעבר לזה.

blank

קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, בון 20, כהן 17, סהר 12 והייטאואר 8.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך