גאווה: אלוף אולימפי מאשדוד!

ניצן שמיס, תלמיד מקיף ט', זכה יחד עם נבחרת הכדורסל "הרצון מנצח", במקום הראשון באליפות ספיישל אולימפיקס, אשר התקיימה בלוס אנג'לס

ניצן שמיס, תלמיד שכבה י"ב במקיף ט', זכה ביחד עם חבריו לנבחרת הכדורסל, במקום הראשון באליפות ספיישל אולימפיקס, אשר התקיימה בלוס אנג'לס. עיריית אשדוד העניקה מלגה על סך 20 אלף שקל לארגון ספיישל אולימפיקס, כדי לסייע ולתמוך לקידום הספורט לבעלי צרכים מיוחדים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "התרגשתי מהדיווח על זכייתו של ניצן וקבוצתו במקום הראשון, הישג מרשים מאוד. כבר בפגישתנו עוד לפני יציאתו לאולימפיאדה, לא יכולתי שלא להתרשם מהנחישות והרצון העז של ניצן, לנצח ולזכות במקומות הראשונים".
ד"ר לסרי נפגש ואירח את ניצן לפני יציאתו למשחקי האולימפיאדה, ובמשך יותר מחצי שעה השניים שוחחו על ההכנות לקראת המשחקים, על ההתרגשות הגדולה והלימודים במקיף ט' באשדוד.

ניצן, יליד אשדוד, שחקן מוביל בקבוצת הכדורסל "הרצון מנצח" שהוקמה בעיר רחובות, ומורכבת משחקנים מקומיים ושחקנים המגיעים מערים נוספות, המהווים את הנבחרת הלאומית והייצוגית של מדינת ישראל.

האלוף האולימפי ניצן שמיס: "זאת הפעם הראשונה שאני משתתף במשחקי העולם של ספיישל אולימפיקס. אני נרגש וחש גאווה גדולה לייצג את המדינה ואת העיר אשדוד, ולחזור עם מדליית זהב. ההתמודדות הייתה קשה אך עשינו את זה".

ספיישל אולימפיקס הינו ארגון בינלאומי, המקדם עיסוק בספורט לאנשים עם לקויות שכליות. בשנת 1968 החלה כאולימפיאדה עולמית שכוללת משתתפים מכל קצוות העולם. השנה הנבחרת הישראלית כללה 40 ספורטאים, ולאשדוד ניצן הינו הנציג היחיד. סה"כ השתתפו באולימפיאדה 7,000 ספורטאים מ-170 מדינות בעולם. כעת, ניצן עתיד בקרוב להתגייס לשירות צבאי ולשלב זאת ביחד עם אימוני הנבחרת.

ד"ר לסרי סיכם ואמר: "ניצן, דוגמא לכך שבזכות השקעה, התמדה ועבודה קשה, הצליח להגיע להישגים מרשימים המהווים אות ומופת עבור הדור הצעיר, ומגשים הלכה למעשה את החזון שלנו למצוינות. ניצן הוא ההוכחה כי מוגבלות אינה מכשול וכי כוח הרצון מנצח תמיד" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך