חזרו לעצמם. קבוצת הכדוריד של אשדוד חזרה לנצח לאחר ההפסד במחזור הקודם

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רשמה ניצחון ביתי 32:36 על מכבי קרית מוצקין, שכמו במשחקים הקודמים נראתה טוב ואף הוליכה במהלך המחצית הראשונה ביתרון של 6 שערים, אבל זה לא הספיק לה בסיום.
ריסטו וויצ'יץ' מעל נמניה סקורוביץ' הערב באשדוד. צילום: איתי אניג'ר.
שתי הקבוצות הגיעו למפגש לאחר הפסדים במחזור הקודם – אשדוד ברמת השרון (30:29) ומוצקין בבית מול מכבי ראשל"צ (32:27). בסוף הסתבר כי אשדוד חזרה לנצח ומוצקין רשמה עוד הפסד, בסיום מכבי קרית מוצקין 32:36 (18:17).
ההתחלה  הייתה מפתיעה. קרית מוצקין, כמו במשחקים הקודמים מול רמת השרון ומכבי ראשל"צ, כבר עלתה ליתרון משמעותי. היא הוליכה 10:16 במהלך המחצית הראשונה. אז הורחק לה הפיבוט המצטיין פיליפ לאובץ (5 שערים), ועדיין היא המשיכה להוליך גם בפתיחת המחצית השנייה – 18:21. אשדוד התעשתה, השוותה ל-22:22 (38'), ובהדרגה הגדילה את היתרון שלה ל-6 שערים (28:34 בדקה ה-55).
בשישי, אשדוד פוגשת למפגש מסקרן את הפועל ראשל"צ, במרכזו יעמוד סטפן איליץ', אקס הפועל ראשל"צ ומלך שערי ליגת ווינר בעונה שעברה, שעבר לקבוצה מהדרום במהלך הפגרה האחרונה.
שחר לוין הוביל את מבקיעי אשדוד עם 10 שערים. עמית סטלמן סיים עם 6, לו אקסברוד עם 5 ועומר גרא עם 4. שפטו מתן פינקר ואלון קפלינסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך