מעשה לא אצילי. מ.ס אשדוד הובסה 0:6 בחיפה עם רביעייה של אצילי.

אחרי הרחקת אוואני בדקה ה-6 מ.ס אשדוד התפרקה לגמרי וכבר במחצית הוליכה מכבי חיפה 0:4 מרביעייה של אצילי וצמד של דין דוד במחצית השנייה. זה נגמר בתבוסה קשה של 0:6.
אוואני. (צילום: מ.ס אשדוד).

בדקה ה-5 זה נגמר. ככה זה הסתבר. טימותי אוואני תפס את דין דוד בדרך לשער והשופט שניר לוי שהלך ל-VAR החליט להשאיר את אשדוד ב-10 שחקנים. מכאן זו הייתה התפרקות של אשדוד והצגה של שחקן אחד, עומר אצילי שכבש רביעייה. זה נגמר בתבוסה קשה של 0:6.

אצילי העניש מיד ואת הכדור החופשי שקיבלה חיפה מההרחקה של אצילי, הוא הפך לשער לחיבורים של חסון 0:1. עברו 12 דקות, אופורי, הרכש החדש, ביצע דריבל מיותר  ליד הרחבה ואיבד ללביא, מוחמד מסר אל דין דוד, אקס אשדוד שמסר לאצילי, שמול חסון ובעט בעט פנימה. אצילי השלים את השלושער הראשון בקריירה אצילי (31)  קיבל מדין דוד אחרי ובעט בקלות פנימה את ה-0:3. דקה הלסיום המחצית שוב טעות בהגנת אשדוד ואיצלי היה שם להעניש ולקבוע את הרביעי שלו. 0:4 חיפה.

רביעייה כבר במחצית.

גם אם נדמה היה שהמחצית השנייה היא לפרוטוקול בלבד הרי שהקצב של חיפה נמשך גם במחצית השנייה. מאור לוי (68) פרץ מצד שמאל, הכניס לרז מאיר, שהמשיך למרכז ודין דוד מול שער ריק בעט בקלות פנימה את ה-0:5.

עברו רק 5 דקות והגיע השישי של חיפה עם צמד של דוד. דין דוד מסר עם העקב לג'אבר, שהחזיר לו ודוד גלגל את הכדור פנימה. זה נגמר בשש ובאחת התבוסות הקשות שלה.

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו, אוואני (הורחק, 5), סבג, צבטקוביץ', סייף (מונטריי, 46), ג'אבר, ברשצקי (דיבה, 20), אופורי, בריהון (מרטין, 46), דיאמנטקוס (קעטבי, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך