התאוששות זמנית

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, לא מצליחה לייצר מומנטום חשוב והפסידה למכבי חיפה 77:73 לאחר ניצחון במחזור הקודם.
רשמו ניצחון. שחקני חיפה. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל).

מכבי 'נקסט אורבן' חיפה ממשיכה לדהור אל עבר הפלייאוף העליון. הקבוצה של אבי סוכר הצליחה לברוח ברבע השלישי, לאחר מחצית ראשונה שקולה, בעיקר בזכות קוואמי וון. הירוקים קלעו 16 נקודות מהזדמנות שנייה, והצליחו לתסכל את יוניו ברואטה שקלע רק 7 נקודות. מכבי אשדוד, מנגד, לא הצליחה לייצר מומנטום חשוב והפסידה למכבי חיפה 77:73 לאחר ניצחון במחזור הקודם.

שחקני אשדוד פתחו טוב יותר והובילו 8:13 לאחר 7 דקות. דקות טובות של אביב פיטשון קבעו 15:20 לאחר הרבע הראשון. ברבע השני דניאל קופרברג השיב אש והגיע ל-12 נקודות אחרי דאנק שקבע 25:27 למקומיים, 5 דקות למחצית. גם פסק זמן של נעמי קולודני לא עצר את המומנטום של הירוקים שהשלימו מהפך אחרי שתי שלשות רצופות. גם כריס סמית' קבר שלשה, אך מחצית גדולה של כריס אורטיז (17 נקודות) קבעה 41:39 למכבי 'נקסט אורבן' חיפה.

שתי הקבוצות התקשו למצוא נקודות בפתיחת הרבע השלישי עד שהירוקים נהנו משלה של כריס סמית' וסל ועבירה של קוואמי וון – 56:45 לקבוצה של אבי סוכר. בסוף הרבע השלישי 60:50 לאורחים. מיקה אלן פתח את הרבע האחרון בשלשה מהפינה ולאחר מכן רזיאל חיון קלע שלשה עם הלוח – 68:55 למכבי 'נקסט אורבן' חיפה. מכבי אשדוד הגיבה עם ריצת 2-9 ואבי סוכר מיהר לקח פסק זמן כשהלוח הראה 70:64, 4 דקות לסיום. במשך כשלוש דקות המקומיים לא הצליחו לייצר נקודות, והירוקים רשמו ניצחון חוץ.

קלעו מכבי אשדוד: כריס אורטיז (10/17 מהשדה) 25 נק', רביב פיטשון 19 נק', בוריס בוגוסלבסקי 10 נק', יוניו ברואטה (2/10 מהשדה) 7 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך