מכבי אשדוד כמעט וצירפה את גלן רייס ג'וניור

השם של השחקן שנחתך ממכבי חיפה לאחר שהיכה במרפקו בשחקן של קבוצה יריבה, עלה באשדוד והיו מי שמאוד רצו לראותו במדי הקבוצה. לבסוף הוחלט לא ללכת עליו בגלל ענייני המשמעת. המניות של המאמנת נעמי קולדני בעלייה. בשבת היא והקבוצה יארחו את קבוצתו לשעבר של רייס ג'וניור (20.30), מכבי חיפה וינסו לצאת מהמקום האחרון בליגה. לאשדוד משחקים חסרים בגלל הקורונה לעומת יריבותיה.
היה קרוב להגיע. גלן רייס ג'וניור. (צילום: מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ג'ף רוזן, נשיא מכבי אשדוד והמנהל המקצועי של הקבוצה, שנמצא בארה"ב (אמור להגיע בסביבות סוף מרץ תחילת אפריל לארץ) עשוי להביא זר שלישי למכבי אשדוד. באשדוד מדברים לאחרונה על האפשרות הזו של חיזוק הקבוצה שסוגרת את טבלת הליגה הלאומית בזר, וג'ף הוא הכתובת לכך. על פי חולקת התפקידים הרי שכל הקשור לשחקנים זרים, הסמכות היא של רוזן. רוזן מטפל בזה ממקום מושבו בארה"ב. המשמעות היא שבניגוד למחשבה להחליף אולי את אחד הזרים, הרי שעתה הכיוון הוא עוד חיזוק. באשדוד למדו מהעונה שעברה, שמה שקובע הוא הפלייאוף, ולכם אם היא תצליח להתברג בפלייאוף העליון הכל פתוח. וזו המטרה כרגע.

באשדוד חשבו אפילו על אופציה של שחקן זר שמשחק בישראל. היו בקבוצה מי שרצו לראות את גלן רייס ג'וניור מגיע לאשדוד. כזכור הוא נחתך לאחרונה מקבוצתו מכבי חיפה לאחר שהיכה במרפק את שחקן ר"ג טרוצקי בפניו. מאחר ומדובר בעבירת משמעת נוספת ברשימה ארוכה, בחיפה החליטו לוותר. באשדוד לעומת זו היו שרוצו, אפילו מאוד. אבל לבסוף רוזן, שכאמור אחראי על גזרת הזרים, החליט לרדת מהשחקן, בגלל העניין המשמעתי.

שם אחר שבמכבי אשדוד מחכים לראות מה איתו הוא עידו פליישר שחקנה של אליצור נתניה. פליישר הוא ישראלי גבוה שיכול לעזור, אבל מאחר והוא שחקן בקבוצה, לא פנו אליו וממתינים לראות אם תהיה התפתחות איתו. בכל מקרה גם אם יגיע עדו פליישר, הרי ששזר שלישי יגיע, רק לא גבוה אלא קלע.

מחכים להחלטתו על זר. רוזן עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. (צילום: עיריית אשדוד).

בעמדת המאמן או במקרה הזה המאמנת, מתחזק מעמדה של נעמי קולודני, שהגיעה כמחליפה זמנית של עופר רחימי שפוטר. קולודני מקבל תמיכה, גם מרוזן, שמרוצה מהצורה בה הקבוצה נראית, ונראה כי עשויה לצאת הודעה רשמית בנוגע להמשך העסקתה עד לתום העונה.

למכבי אשדוד יש מספר משחקים חסרים, בגלל שחקני קורונה מאומתים אצלה ואח"כ אצל יריבתה, אשקלון. אשדוד אחרונה והיא תשלים את משחקיה הקרובים בשיטת 2 משחקים בשבוע שזה עשוי לגרום לעומס על הקבוצה. לכן העניין של חיזוק הקבוצה בשחקן ישראל וזר הופכת עתה להרבה יותר חשובה. בשבת (20.30) היא תארח את מכבי חיפה אח"כ תצא למשחק חוץ ברעננה בשלישי ותחזור הביתה שוב, הפעם מול עירוני ר"ג.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך