רוני חג'ג' עוזב את הפועל אדומים אשדוד

מהקבוצה מועדון : "לאור מחול השדים הפוקד לאחרונה את המועדון בכלל ואת חבר ועד העמותה מר ג'רמי אטלן בפרט, הודיע האחרון על סיום כל תפקידיו במועדון לרבות התפטרות מתפקידו בוועד מנהל של העמותה".
רוני חג'ג' הבעלים של הפועל אדומים אשדוד לא ימשיך בקבוצה. בעקבות האירועים האחרונים לאחר מקרה האלימות עם מאמן ראשון לציון, אסמעיל עמאר, נוצר רעש גדול סביב הקבוצה והיום החליט רוני חג'ג לעזוב.
מהקבוצה מועדון : לאור מחול השדים הפוקד לאחרונה את המועדון בכלל ואת חבר ועד העמותה מר ג'רמי אטלן בפרט
האחרון הודיע על סיום כל תפקידיו במועדון לרבות התפטרות מתפקידו בוועד מנהל של העמותה. חברי העמותה וההנהלה , הצוות המקצועי והעובדים, המתנדבים והאוהדים מודים מכל הלב לג'רמי אטלן על תרומתו האדירה בארבע שנים האחרונות תרומתו האישית והכספית לאורך הדרך , עמידה ביעדים עליהם התחייב עת כניסתו לעמותה וכן הצלחות ורגעי היסטוריה שנרשמו בתקופתו , 2 העפלות לשמינית גמר גביע המדינה, עליית הקבוצה לליגה הלאומית , התפתחות וצמיחת מחלקת הנוער ועוד. ללא קשר להתפטרותו, התחייב ג'רמי לעזור ולסייע למועדון בהמשך ככל שיוכל מתוך אהדה ואהבה למועדון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך