פיקוד העורף בשיתוף משרד הבריאות מחלק בדיקות אנטיגן לילדים עד גיל שלוש

במסגרת הפרויקט יחולקו 3.5 מיליון בדיקות. אל"ם אמיל אזרן, קצין הלוגיסטיקה הראשי של הפיקוד: "הפיקוד ביצע חלוקה ל-256 רשויות".
צילומים: דובר צה"ל.

ביום ראשון החל פיקוד העורף במבצע לוגיסטי רחב, במסגרתו יחולקו 3.5 מיליון בדיקות אנטיגן לילדים עד גיל שלוש בכל רחבי הארץ. הבדיקות, אשר ניתנו לפיקוד העורף בשיתוף משרד הבריאות יסופקו לכלל המחוזות, שיחלקו לרשויות, ומשם הבדיקות יעברו לאזרחים.

במסגרת הפרוייקט לכל פעוט יסופקו חמש בדיקות אנטיגן ביתיות שיסייעו בגילוי הנגיף בשלבים מוקדמים, ובכך למנוע בידודים והידבקויות רבות. מפרוץ המגיפה בישראל לפני כשנתיים לפיקוד העורף על כלל אנשיו אין רגע דל. אנשי הפיקוד עושים כמיטב יכולתם על מנת לתמוך בצוותי הרפואה ובארגוני הממשלה במאבק נגד נגיף הקורונה, ומסייעים לכלל האזרחים בכל דרך שניתן.

אל"ם אמיל אזרן, קצין הלוגיסטיקה הראשי של הפיקוד מספר על הפרויקט: "פיקוד העורף בתיאום משרד החינוך, מרכז השליטה לענייני קורונה והרשויות המקומיות חילק כשלושה וחצי מיליון בדיקות מסוג האנטיגן לילדים עד גיל שלוש, ולסגל במעונות בכל הרשויות בארץ. הפיקוד ביצע חלוקה ל-256 רשויות לאחר שנאספו הבדיקות לשבע נקודות מרוכזות. כל זאת כמובן בשיתוף מדהים עם כל הרשויות שהשתתפו. כל משרתי הפיקוד, מהחייל הזוטר ועד הקצין הבכיר נתנו מעצמם מעל ומעבר על מנת שיתבצע הפרויקט הזה בצורה המיטבית. בהחלט, המבצע היה הצלחה מזהירה, אני גאה בכל אחד ואחד מהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך