ברוכים השבים

אחרי כשלושה שבועות ללא משחק, מכבי אשדוד חזרה הערב לפרקט ורשמה ניצחון גדול בזיסמן על הפועל ר"ג גבעתיים 96:79.
צילום: סימון אלון

ברוך שובך מכבי אשדוד. אחרי כשלושה שבועות ללא משחק, בגלל קורונה, מכבי אשדוד חזרה הערב לפרקט ורשמה ניצחון גדול בזיסמן על הפועל ר"ג גבעתיים, בעיקר בזכות משחק אדיר של יוניו ברואטה שקלע 35 נקודות. הקבוצה של נעמי קולודני נהנתה מ- 16 שלשות ב-57 אחוז, והצליחה לברוח ברבע השלישי ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטה. מכבי אשדוד משיגה את ניצחונה הרביעי העונה, והשני על הפועל ר"ג גבעתיים שעדיין עמוק במאבקי התחתית.

פתיחה טובה של כריס אורטיז ויוניו ברואטה קבעה 14:5 מהיר לאשדודים. אריאל ז'אנו דייק מחוץ לקשת וקבע יתרון 22:14 לאורחים לאחר הרבע הראשון. דימיטריוס טרידוול וטאווריון דוסון פתחו טוב את הרבע השני וצימקו ל-27:24 בלבד, אלא שרביב פיטשון קלע שלשה חשובה. דוסון הגיב בשלשה ועם פעולות טובות של דיוויד מוסינדי זה רק 34:32 למכבי אשדוד. שתי שלשות רצופות של עמית עבו סגרו את המחצית ב-38:42 להפועל ר"ג גבעתיים.

הדולפינים פתחו את הרבע השלישי בריצת 16-6 והחזירו לעצמם את היתרון 54:48. המומנטום של האורחים נמשך בדרך ל-31 נקודות ברבע השלישי ויתרון 69:55 בסיומו. יוניו ברואטה קלע את כל 8 הנקודות הראשונות של קבוצתו ברבע האחרון, ובהמשך שלשה של כריס אורטיז קבעה 82:69, 5 דקות לסיום. גיל נויוביץ קיזז בשלשה, אולם אריאל ז'אנו ענה לו בשלשה קריטית מהפינה – 85:74, 3 דקות לסיום. מכאן האורדונים לא יכלו לחזור למשחק וספגו הפסד ביתי.

הרבו למכבי אשדוד: יוניו ברואטה (7/10 לשלוש) 35 נק', כריס אורטיז (14 ריבאונדים, 3 חסימות) 27 נק', רביב פיטשון 11 נק', בוריס בוגוסלבסקי (4 אסיסטים) 9 נק', אריאל ז'אנו 8 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך