עוד לא נפרדים מהתו הירוק

החל משבוע הבא: התו הירוק יצומצם לאירועים גדולים בלבד

גל ההקלות ממשיך כאשר מיום ראשון הקרוב, יצומצם התו הירוק לאירועים רבי משתתפים בלבד. גם הבדיקה השלילית ליוצאים מישראל תבוטל.

קבינט הקורונה, שהתכנס היום (שלישי) שלושה שבועות מאז הפעם הקודמת, החליט לצמצם החל מיום ראשון את התו הירוק לאירועים רבי משתתפים בלבד, כמו חתונות ומסיבות. עוד הוחלט כי הצורך בתוצאת בדיקה שלילית ללא מחוסנים לפני טיסה יבוטל.

משרד הבריאות המליץ לשרי הקבינט לעדכן את הזכאות לתו ירוק, כך שהזכאים יהיו: מחוסנים במנה השנייה או מחלימים – ב-4 חודשים אחרונים, מחוסנים במנה שלישית או רביעית – ללא הגבלת זמן. הם המליצו גם להשאיר חובת בדיקה דו שבועית לעובדים לא מחוסנים במוסדות רווחה, בריאות וחינוך ולגבי נתב"ג – לבטל חובת בדיקה לפני העלייה למטוס ביציאה מישראל.

לפי נתוני משרד הבריאות מהבוקר, אתמול התווספו 231 חולים במצב קשה חדשים למניין – שיא מפרוץ המגפה. המספר הכללי של החולים במצב קשה שמאושפזים בבתי החולים עומד על 1,084. אתמול נפטרו 29 בני אדם מקורונה, בכך עלה מניין המתים מהנגיף במדינה ל-8,804. 67,580 נדבקים בקורונה אובחנו אתמול, מתוך כ-256 אלף בדיקות מוסדיות שהתבצעו. מקדם ההדבקה ממשיך במגמת הירידה ועומד היום על 0.92.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך