משפרים את התשתיות

"יובלים אשדוד" החליף צנרת ביוב בזמן שיא של 48 שעות בכדי למנוע נזק סביבתי

"יובלים אשדוד" ביצע עבודות להחלפת צנרת ביוב באורך 500 מטר ובקוטר 24 צול, בזמן שיא - 48 שעות על מנת למנוע פגיעה באיכות הסביבה, תקלות בהולכת שפכים ושיבושים בעורקי תחבורה ראשיים.

לשם כך התאגיד ביצע עבודה ב- 3 משמרות -יום ולילה, ללא הפסקה, במשך 48 שעות רצופות, בעת הסערה האחרונה ותוך כדי הגל החמישי של הקורונה, שגרם לשיבושים רבים במשק. מדובר בזמן שיא בתנאים קשים, דבר המעיד על מקצועיות התאגיד ועל מוכנותו להתמודד באופן מיידי ומיטבי עם תקלות.

העבודות בוצעו בפרק זמן קצר ביותר כאשר מנהל התפעול של התאגיד יובל אורגד וסגנו אופיר קלאוזר– ניהלו את העבודות בשטח עם צוות התאגיד וצוות חברת אשדוד תשתיות – קבלן הביצוע של התאגיד. הצוותים הפעילו ציוד הנדסי כבד להשלמת העבודות במקצועיות ובאופן המהיר ביותר.

הצורך בעבודת עלה לאחר שבאחרונה אירעו בצנרת האמורה שתי תקלות אשר אלצו את צוות התאגיד לעצור פעילות של תחנות שאיבה לביוב וליצור איגומים למניעת גלישת ביוב ופגיעה סביבתית. מצילום תת קרקעי מיוחד שערך צוות התאגיד – עלה כי הצנרת לא תחזיק מעמד לאורך זמן. לאור זאת הוחלט על יציאה מיידית לעבודות. צנרת הישנה הוחלפה בצנרת מתקדמת וחסינה מסוג EP , שהינה עמידה לכ-30 שנים. עלות הפרויקט – כמיליון ₪.
מ"מ מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך," יצאנו לפרויקט באופן מידי בכדי למנוע נזק סביבתי ופגיעה בהולכת השפכים, תוך מזעור הפגיעה בתנועה והנהגים. אני גאה בצוות שלנו אשר הוכיח מקצועיות וחריצות, בתנאי מזג אוויר קשים, למען הלקוחות שלנו ולטובת הסביבה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך