בקרוב: במשרד הבריאות יכירו בבדיקת הקורונה הביתית שלכם

נציגי משרד הבריאות הודיעו היום בכנסת כי הם מתקדמים להכרה בבדיקות אנטיגן ביתיות. הסוגיה המשפטית נפתרה וכעת נבחנות הטכנולוגיות
צילום: דוברות מד"א

בדיון הוועדה כעת בנוגע להארכת צו בריאות העם לשימוש בבדיקות אנטיגן מוסדיות, אמרו נציגי משרד הבריאות כי בימים אלו מתקדמים בדרך להכרה בבדיקות ביתיות. פרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד בריאות הציבור, אמר בדיון כי "טוב שמשנים את המדיניות בהתאם למציאות ומקצרים את תקופת הבידוד. במדינות אחרות מצאו את הדרכים המשפטיים כדי להכיר בבדיקה הביתית. התהליך מורכב התהליך אבל יש לעשות זאת בהקדם"

טל פוקס מהלשכה המשפטית במשרד הבריאות, השיבה כי "בימים אלו בוחנים ברצינות הכרה בבדיקה ביתית ופועלים שזה יקרה כמה שיותר מהר".

אילנה גנס, ראש מטה בריאות הציבור במשרד הבריאות, הוסיפה: "התקדמנו בנושא המשפטי. מה שנותר זה לבחון את הדרך בפועל שזה יקרה. יש כבר כמה חברות שבודקים במשרד איתן את השירות הטכנולוגי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך