ריח של בחירות: נכט תקף את שס, אמסלם הגיב בחריפות: "האיש הולך ונעלם מהמפה הפוליטית"

שוב אי שקט בגזרת ה"רוסים-חרדים" באשדוד. תנועת שס הארצית פרסמה סרטון בו תקפה את הממשלה, דבר שהקפיץ את אלי נכט שתקף: "דרעי פוגע במגזר שלו". יו"ר שס באשדוד אבי אמסלם לא נשאר חייב והגיב לנכט: "מנסה לחזור לתודעה על גבינו".

אומנם נותרו עוד שנה ותשעה חודשים עד לבחירות, אבל נדמה שבגזרת ה"רוסים-חרדים" קרי: ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם וסגן ראש העיר אלי נכט, הבחירות החלו מוקדם מהצפוי.

בסרטון שהעלתה שס, היא תקפה את הממשלה שלא חסה על השכבות החלשות לטענתה. דבר זה עורר את זעמו של סגן ראש העיר נכט שתקף בפייסבוק: "הסרטון של ש״ס פשוט מזעזע. אין מילים אחרות לתאר את זה. האשמה כלפי הממשלה (ובתת מודע כלפי האשכנזים) שמרעיבה ילדים, הינה פשוט מלגלגת על השכל הישר של כולנו.
מי שדואג להשאיר את המגזר שלו ללא אינטרנט, ללא לימודי ליבה וללא כישורי חיים, הוא לא אחר מאשר אריה דרעי הנהנתן שמדלג מתענוגות בוינה לתענוגות בשוויץ. ההתקדמות היחידה של דרעי הפעם היא שאף בצל לא נפגע במהלך הצילומים לסט" עקץ נכט, זכר לסרטון "הבצל" המפורסם של דרעי.

דברים אלה הספיקו לממ"ק ראש העיר מטעם תנועת שס ומקורבו של אריה דרעי אבי אמסלם, כדי לענות בחריפות לנכט. בשיחה עם אשדוד אונליין אמר אמסלם: "אלי נכט הוא האחרון שיכול להתלונן על סרטון כלשהו. האיש שעשה קריירה על סרטון גזעני ומסית, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לתנועה כמו שס שחרטה על דגלה את הטיפול בשכבות החלשות. נכט ככל הנראה רואה שהוא הולך ונעלם מהמפה הפוליטית ומנסה לחזור לתודעה על גבינו. אני בטוח שהציבור לא טיפש ונכט יווכח בזה בבחירות הקרובות".

בתמונה: אמסלם ונכט בימים יפים יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך