בן שמעון: "אנחנו עושים דברים טובים השנה, חבל לאבד את המקום בפלייאוף בגלל נאיביות"

אמר את הדברים לאחר ההפסד 3:1 למכבי ת"א, לאחר שאשדוד כבר הוליכה 0:1. המגן גיל כהן: "כדי שנסיים בפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לשחק כמו במחצית הראשונה. קודם כל לשמור על שער נקי".
בן שמעון. צילום:( טל אקוקה).

אכזבה במ.ס אשדוד. הקבוצה הובילה 0:1 על מכבי ת"א ולאחר שער שלא מחויב למכבי ת"א, בגלל טעות בהגנה, האחרונה חזרה עד לניצחון 1:3. מאמן הקבוצה רן בן שמעון והמגן/בלם התייחסו בסיום למשחק.

בן שמעון: היו רגעים שבהם יכולנו לכבוש בכל התקפה, אבל קיבלנו שער בלי קשר למשחק. היו דקות שבהן היינו צריכים להרוג את המשחק, אבל בגדול, למכבי תל אביב הגיע לנצח".

בן שמעון התייחס לחילוף המוקדם של קמהאני בדקה ה-20:  "הייתה לי התלבטות אם לשחק עם 4 או 5 שחקנים בהגנה, והמערך עשה דברים טובים, אבל גם היינו פרוצים מאחור. אי אפשר לשחק מול קבוצות חזקות עם פרצות בהגנה.  "אנחנו עושים דברים טובים השנה, חבל לי אם נאבד את המקום בפלייאוף בגלל נאיביות, ואני שונא את המילה הזאת".

גיל כהן, מגן/בלם "התחלנו טוב את המשחק, גם את המחצית השנייה התחלנו טוב. קצת חוסר ערנות וחוסר ריכוז וספגנו את הראשון ואז את השני. אחר כך חיפשנו לכבוש את השוויון, אבל ספגנו את השלישי ונגמר הסיפור. כדי שנסיים בפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לשחק כמו במחצית הראשונה. קודם כל לשמור על שער נקי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך