במשטרה בטוחים: 3 החמושים שנעצרו אמש היו בדרכם לחסל את עמוס לביא

השלושה שנעצרו אמש ומשוייכים מודיעינית לאייל נגר שנמצא במלחמת חורמה עם האחים לביא, היו רגע לפני יציאה לחיסול עמוס לביא או מי מאנשיו כאשר לפי המשטרה מדובר ככל הנראה בנקמה על המטען שהוצמד לאשתו של חברו של נגר ברחובות לפני כמה ימים.

במשטרת ישראל בטוחים כי שלושת הצעירים שנתפסו אמש בזכות מידע מודיעיני, בדירת מסתור בעיר, כשברשותם אקדחים וכובעי ביטחןן, היו בדרכם לחסל את עמוס לביא ראש ארגון הפשע מרחובות, או מי מאנשיו.

השערת המשטרה כי מדובר בעמוס לביא עצמו, לא מסתדרת עם העובדה שמאז המטען שהופעל בחתונתו, לביא לא יוצא מביתו המבוצר בשכונת קרית משה ברחובות, ומוקף כל העת במאבטחים שמסיירים סביב ביתו 24/7. לעומת זאת הסבירות שמדובר בנסיון לחסל אחד מאנשיו של לביא סבירה לגמרי לאור העובדה ששלושת העצורים מאמש (בהם 2 קטינים) משוייכים מודיעינית לאייל נגר ובני שלמה אותם רואה לביא כאחראים למטען שהתפוצץ בחתונתו.

מאז המטען שחצה את כל הקוים האדומים בעולם התחתון, הכריז לביא מלחמה על נגר ושלמה וכבר לפני יומיים נחצה קו כאשר מטען התפוצץ מתחת לרכבו של חברו של נגר ברחובות כשברכב היו אשתו ובתו בת השנה וחצי. במשטרה מיהרו לקשר בין האירועים ונדמה שהמלחמה בין 2 הארגונים רחוקה מלהסתיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך