נעצרו אצל האלופה

המחזור ה-16 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יצא בשני לדרך במתכונת מצומצמת, כשרק שני משחקים שוחקו מתוך החמישה שנקבעו למועד זה, אחרי ששלושה נוספים נדחו בשל שחקניות שאומתו לקורונה. באחד מהם נוצחה מכבי בן בנות אשדוד 67:72 מול האלופה מר"ג.
צילומים: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

מכבי בן בנות אשדוד רוצה אליפות. בכדי להגיע לזה היא צריכה לעבור גם את האלופה מר"ג. בשני היא פגשה אותה ונוצחה 67:72, בחוץ.  המחזור ה-16 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יצא הערב לדרך במתכונת מצומצמת, כשרק שני משחקים שוחקו מתוך החמישה שנקבעו למועד זה, אחרי ששלושה נוספים נדחו בשל שחקניות שאומתו לקורונה בקבוצות השונות.

פגרת הקורונה של מכבי רמת גן הסתיימה קצת לפני שאר הקבוצות, שכן האלופה יצאה בשבוע שעבר למשחק בחיפה, ממנו חזרה חבולה עם הפסד כואב. גם את המשחק הערב מול מכבי בנות אשדוד התחילו הרמת-גניות בהיסוס מסוים. הן החטיאו את כל חמש הזריקות הראשונות לשלוש ואיבדו שבעה כדורים כבר ברבע הראשון. אלא שלעומת המשחק בחיפה, הפעם הלחימה בהגנה הספיקה כדי לשמור אותן במשחק. אליסון הייטאוור, אלכסנדרה כהן ומאי דיין לא דייקו מהשדה ברבע הראשון, שהסתיים בתוצאה צמודה של 12:13 למארחות.

האחוזים של אשדוד נותרו נמוכים למדי גם ברבע השני, אבל ניהול המשחק החכם של קלסי בון איפשר לה לבצע מהפך שקט באמצע הרבע בחסות האיבודים של רמת גן ולעלות ליתרון 18:23. אלא שרמת גן הגיעה כדי להילחם ומי ששמרה אותה במשחק במחצית הראשונה הייתה קאי ג'יימס, שקלעה עשר נקודות, קטפה חמישה כדורים חוזרים, סחטה ארבע עבירות וניהלה את ההתקפה של הדאלביסטית, שהצליחה לרדת להפסקה ביתרון 28:30 זעיר.

ההתקפה של רמת גן השתחררה קצת בפתיחת הרבע השלישי והוליכה את הקבוצה ליתרון 32:39, אבל רמת גן של העונה לא הורגת משחקים גם כשהמומנטום אצלה. ויקטוריה ויויאנס לקחה על עצמה את המשימה להחזיר את אשדוד למשחק – וזה אכן התייצב על 45:48 לזכות רמת גן בתום הרבע.

אשדוד הצליחה לייצר מהפך נוסף ברבע האחרון, אבל הקליעות של ג'יימס וסלס, ובמיוחד השלשה של ליניי הארפר, היו אלה שקבעו את זהות המנצחת. אחרי שמונה הפסדים העונה בליגה, מכבי רמת גן לא יכולה הייתה להרשות לעצמה הפסד נוסף – בטח לא מול קבוצה כמו אשדוד, שהגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ומתחרה איתה על מקום בפלייאוף. זה הסתיים ב-67:72 לזכות הקבוצה הביתית, שתוכל לשאוב המון עידוד מרמת הנכונות וההקרבה.

קלעו לאשדוד: בון 25, ויויאנס 17, הייטאוור 10, כהן 7, סהר 4, דיין 2, שה 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך