קבוצה בריאה. אשדוד בהרכב חסר בגלל המאומתים ניצחה משער של בריהון בסכנין

מ.ס אשדוד הגיעה למשחק חוץ מול בני סכנין עם מספר שחקנים חסרים חלקם בגלל שהם מאומתים לקורונה וחלקם פצועים. שער מדהים של יעקב בריהון בתוספת הזמן הביא לה לניצחון חשוב 0:1 בדרך לפלייאוף העליון.
בריהון.

האמת, מרוב מאומתים, כבר לא היה ברור מי יישחק. מ.ס אשדוד הגיעה ביום ראשון למשחק חוץ בסכנין בלי מספר שחקנים בגלל שהיו מאומתים לקורונה וחלקם פצועים. אשדוד חסרה את השוער יואב ג'רפי, את הקפטן טום בן זקן,  נאור סבג, שליו הרוש וזקאריה מוגיס. זו הייתה נקודת הפתיחה, אבל אף אחד לא לקח בחשבון את יעקב בריהון שכבש בתוספת הזמן שער גדול וניצח את המשחק. 3 נקודות.הקבוצה בריאה.

כבר בפתיחה אשדוד התקרבה. עטטא ג'אבר (6) וחמודי כנעאן החליפו מסירות וג'אבר ניסה להקשית מעל לשער מתוך הרחבה במקום לבעוט חזק פנימה. המשחק נרגע מאותה התקפה, אשדוד אומנם החזיקה יותר בכדור, אבל המשחק היה בעיקר בין רחבות כששני השוערים, כולל שוער המשנה של אשדוד, סהר חסון, לא נגעו כמעט בכדור.

2 דקות לסיום המחצית אשדוד הייתה צריכה לעלות על לוח התוצאות. המגן השמאלי קמהאני נכנס לרחבה מצוין, הוציא רוחב וקעטבי פגש את הכדור שנעצר בגופו של שוער סכנין, גד עמוס. זה היה צריך להיות ברשת.

10 דקות במחצית חמודי כנעאן הוכשל על ידי בירם כיאל, 20 מטרים בקו ישיר מרחבת סכנין. את הכדור החופשי בעט סייף מעל השער. בילו (61) הגיע למצב מצוין אבל מזוויות קשה מול שוער סכנין עמוס והאחרון הצליח להוציא את הסכנה לקרן. אשדוד שלטה בכדור אבל לא הייתה יעילה ליד השער.

סכנין איימה לראשונה (70) בעטה בפעם הראשונה למסגרת וסהר חשון הוכיח בזינוק כפול שהוא יודע לעמוד במשימה כשצריך. אשדוד הגיבה מיד (72) עם התקפה שכללה את סייף, זסנו והכדור הגיע בסוף לקעטבי שבעט מהאוויר מעט מעל השער.

ואז הגיע בריהון. בריהון שנכנס מחליף קיבל כדור ברחבה הרים ראש ואז הרים רגל ושיחרר כדור ענק לרשת הגבוהה של גד עמוס שער ענק. שער ניצחון ששווה 3 נקודות והתקרבות חשובה לפלייאוף העליון.

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו, צבטקוביץ', כהן, קמהאני, אבו עקל (אנז'י, 73), ג'אבר, כנעאן (בזיע, 87), בילו (בריהון, 73), סייף (מתאוסיניו, 79), קעטבי (דיאמנטקוס, 79).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך