תוכניות התנדבות בעיר אשדוד וכרטיס מתנדב

לאחרונה התקיים בעיר אשדוד אירוע הוקרה מרגש למתנדבי העיר שבמהלך השנה עמלו קשה מאוד תוך אתגרים בלתי פוסקים בשל מדיניות הסגרים והבידודים, מצב החירום שאינו נגמר והפגיעה הקשה בחברה ובכלכלה שגרם משבר הקורונה
תמונה : freepik

באירוע הושק כרטיס באר המשאלות שהינו הכרטיס היחיד בארץ שמעניק הטבות ומתנות למתנדבים. באר המשאלות הוא מעבר לכרטיס רגיל וכולל חברות במועדון סגור למתנדבים בכל הארץ בכלל ובעיר אשדוד בפרט, במועדון כל מתנדב יכול לממש 3 משאלות בחודש!! למשל קפה חינם בארומה ישראל, 50 ש"ח הנחה ברשתות הגדולות, תוספות והגדלות במגוון מסעדות, שוברים מטורפים ועוד.

הרעיון נולד מתוך למידה רבת שנים ומחקרים רבים שהגיעו למסקנה שאין כמו אמירת תודה כדי לשמר עשייה חיובית. לאמירת תודה צריך להיות ביטוי פיזי וממשי, בין אם זה אדם שניגש ואומר "תודה לך על עשייתך!" או מוכר בחנות שמפרגן במשהו קטן כמחווה.

אם אתם תושבי אשדוד והתנדבות מדברת אליכם או אולי מעולם לא הייתם אבל רוצים לנסות אנחנו רוצים להזמין אתכם לקחת חלק במגוון פעילויות סיוע עירוניות שניתן לבקש להצטרף אליהם:
יום מעשים טובים 29.03.2022. 

  • חלוקת סלי מזון קמחא דפסחא בפסח ובראש השנה למשפחות נתמכות רווחה ואזרחים ותיקים. 
  • חלוקת ערכות חימום לאזרחים ותיקים. 
  • סיוע בקניית מזון ותרופות למשפחות נתמכות רווחה ואזרחים ותיקים בבידוד או מאומתים לקורונה. 
  • מתנדבים נאמני תיירות בעיר אשדוד. 
  • מגדלור – קהילת המתנדבים של אשדוד.

אם הינכם בעלי עסקים, גם אתם יכולים לקחת חלק במאמץ העירוני להפוך את ההתנדבות לנדבך חשוב ומרכזי בעיר על ידי כך שתבחרו מתנה או הטבה לפרגן למתנדבי העיר בעלי כרטיס באר המשאלות.

תמונה: באר המשאלות

תמונה: באר המשאלות

אורי אברהם מנכ"ל באר המשאלות: " הודעות התודה שאנו מקבלים מדי שבוע ממתנדבים מקריית שמונה ועד אילת שזכו לחברות מועדון באר המשאלות בפעם הראשונה, מדגישות עבורנו שוב ושוב מסר עיקרי אחד: המתנדבים פשוט מתרגשים כאשר רואים ומכירים בעשייתם הייחודית. וכאשר הם מממשים את המשאלות החודשיות שלהם בבתי עסק ברחבי הארץ, ושומעים מהקופאי, "תודה על ההתנדבות שלך!", ההוקרה ממשיכה ביום יום ומסייעת לבסס מעמד חדש בחברה הישראלית – את מעמדם המיוחד של כל אלו אשר נותנים מעצמם למען החברה, כל אחד בדרכו."

למידע נוסף אודות פרויקט באר המשאלות ניתן להיכנס לקישור הבא

להגשת הטבה למועדון באר המשאלות בטופס דיגיטלי יש ללחוץ כאן

רוצים לחפש עמותה או תוכנית להתנדב בה? ללוח ההתנדבות ללחוץ כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך