פריקת מכולות – מה כדאי לדעת כדי לבחור נכון את אנשי המקצוע?

כולם יודעים מהן מכולות – פעמים רבות אנחנו נתקלים בהן גם מבלי לחשוב: אם זה בנסיעה במישור החוף, במעבר ליד נמל או ליד הים, באזורי תעשיה, או במקומות אחרים. עם זאת, מעטים מאוד עוצרים לחשוב: כיצד המכולה עוברת מהאונייה המביאה אותה ארצה אל היעד שלה, כיצד מגיעה תכולת המכולה אל מי שמחכה לה? החלק האחרון של התהליך הזה נקרא פריקת מכולות: העברה של תחולת המכולה מהמשאית שהובילה את המכולה אל היעד שלה
תמונות: יח"צ

 אז מי צריך פריקת מכולה?

הרבה אנשים מסוגים שונים ובעלי צרכים שונים פונים לשירותי פריקת מכולות: אנשים פרטיים, חברות, מוסדות ציבוריים, ועוד. המשותף לכולם הוא, כמובן, שהם מעבירים במכולה חפצים או מוצרים מסויימים ארצה: כך למשל, חברות שמעבירות על גבי ספינות את מוצריהן מארצות אחרות לישראל, כמו גם חנויות ומוכרים אשר מיבאים את סחורתם מחוץ לארץ, משתמשים בשירותי פריקת מכולות. כמו כן, כאשר מוסדות מדיניים, כמו משרדים ממשלתיים וגופים ציבוריים אחרים, זקוקים לאספקה כלשהי מחול – גם הם פונים לשירות פריקת מכולות. 

עם זאת, כאמור, ישנם גם אנשים פרטיים שזקוקים לשירות זה: למשל, אנשים אשר עולים לארץ ורוצים להעביר את תכולת הדירה לישראל, צריכים פורקים מקצועיים שידעו לפרוק את רהיטיהם וחפציהם באופן יעיל ומהיר, ומבלי לפגוע בחפצים שנפרקים. שירותי פריקת מכולות נדרשים למעשה עבור כל העברה של חפצים בכמות גדולה על גבי ספינות מחו"ל – לכן, באותה מידה, זקוקים להם גם אנשים שמעבירים את חנותם מחו"ל לארץ, אנשים המארגנים כנסים גדולים או אירועים גדולים וזקוקים להעברה של חפצים לשם כך, ועוד.

מה חשוב לבדוק לגבי שירות פריקת המכולות אליו אני פונה?

כאמור, ישנו מגוון רחב של אנשים הזקוקים לשירות פריקת מכולות – הן חברות, עסקים, וגופים ציבוריים גדולים וקטנים, והן אנשים פרטיים מסוגים שונים. לכן, מספקי שירות פריקת המכולות צריכים להיות גמישים מאוד, ולספק מגוון של שירותים נלווים ואפשרויות נוספות עבור הלקוחות. לכן, כדאי מאוד לפנות לחברה שמספקת בדיוק את הצרכים המסוימים שלכם.

ישנם כמה מאפיינים שחשוב לוודא שיהיו אצל פורק המכולות שלכם:

ניסיון משמעותי בפריקת מכולות – פריקת מכולות היא אמנם מלאכה שנשמעת כמו עניין של מה בכך, אבל לא יכול להיות דבר רחוק יותר מן המציאות: כל פריקה היא שונה מפריקה אחרת, וכל לקוח זקוק לדברים אחרים מפורקי המכולה שלו. לכן, חשוב שיהיה לפורקים ניסיון רב עם מגוון של לקוחות ופריקות מכולה שונות, על מנת שידעו להתאים את השירות במיוחד בשבילכם!

שירות "הכל כלול" – קל לטעות ולחשוב, שפריקת מכולות מסתכמת בפריקה בלבד. ישנו מגוון של שירותים ועבודה הנדרשים סביב הפריקה עצמה –  החל בשירותי מלגזנות מקצועיים, המהווים חלק בלתי נפרד מהפריקה, ועד הובלה בקירור, הנדרשת עבור העברה של מוצרים שונים מבלי שיתקלקלו או יהרסו. מעבר לכך, לעיתים קרובות נדרש מיון וסידור של הסחורה, או סידור המחסן לאחר פריקת הסחורה בו – דברים שחשוב שגם הם יכללו בחבילת השירות.

צוות גדול – חשוב מאוד שלחברה המציעה לנו את שירותי הפריקה יהיה צי משאיות גדול וכוח אדם בכמות משמעותית, על מנת שיהיו זמינים וגמישים מבחינת שעות והיקפי העבודה המשתנים.

מעוניינים לפרוק את הסחורה שהגיעה אליכם במכולה? רוצים לשכור פורקים מקצועיים ואדיבים שיענו על כל צרכי העסק שלכם? דניאל היא חברה פורצת דרך בתחום פריקת המכולות. עם שני עשורים של ניסיון, צי משאיות גדול וכ- 250 עובדים מסורים ואמינים, נשמח לעמוד לשירותכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך