חברת נדל"ן זכתבה במכרז לבניית 240 יחידות דיור מוגן ברובע פארק לכיש אשדוד

רשות מקרקעי ישראל הודיעה השבוע כי חברת "יהלומית פרץ עבודות פיתוח ובנין בע"מ" זכתה במכרז הקרקע לבניית 240 יחידות דיור מוגן ברובע פארק לכיש אשדוד. ברובע החדש ייבנו כ-2700 יחידות דיור, מחציתן לזכאי משרד השיכון במסגרת מחיר מטרה
אלפי יחידות דיור אושרו לבנייה ברובע פארק לכיש

בונים גם לוותיקים: רשות מקרקעי ישראל הודיעה השבוע כי חברת "יהלומית פרץ עבודות פיתוח ובנין בע"מ" היא הזוכה במכרז על הקרקע לבניית דיור מוגן ברובע פארק לכיש באשדוד. החברה תקים 240 יחידות דיור על שטח של כארבעה דונם, עליו הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר- כ-56 מיליון שקלים. מעבר לכך, החברה תשלם למשרד השיכון כ-20 מיליון שקלים עבור הוצאות הפיתוח ותשקיע כשני מיליון שקלים נוספים עבור השתתפות בהקמת מבני ציבור ובגין שדרוג תשתיות בשכונות הוותיקות בעיר אשדוד.

ברובע פארק לכיש, אשר יוקם בחלקה הצפוני של אשדוד במסגרת יישום הסכם הגג, יוקמו כ- 2700 יחידות דיור. מחצית מיחידות הדיור ברובע ישווקו לזכאי משרד השיכון במסגרת התכנית "מחיר מטרה" ומחציתן ישווקו בשוק החופשי. לאחרונה זכו שישה יזמים במכרזי הקרקעות של רמ"י לבניית 1643 יחידות דיור מסך יחידות הדיור המתוכננות. לצד הרובע החדש עתידה להיבנות קריית ספורט, הכוללת אצטדיון כדורגל עם 20 אלף מושבים, אולם כדורסל עם 5000 מושבים ועוד מגרשי אימונים ובריכה אולימפית. ברובע החדש מתוכנן להיבנות גם מתחם תעסוקה בן כ-30 דונם, אשר יוסיף אלפי מקומות תעסוקה ולאחרונה החלו עבודות התשתית בשטח, שיארכו 24 חודשים ועלותן כ-45 מיליון שקלים.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "לצד קידום דיור בר השגה לצעירי העיר, אנו בונים גם עבור הוותיקים שלנו. אני מברך את חברת 'יהלומית פרץ עבודות פיתוח ובנין בע"מ', שזכתה במכרז על הקרקע שפרסמה רמ"י לטובת בניית דיור מוגן ברובע פארק לכיש. התמהיל ברובע החדש ישלב, כמו יתר הרבעים בעיר, אוכלוסייה צעירה לצד וותיקה ובהתאם למרקם החברתי המיוחד שמאפיין את אשדוד. נמשיך לקדם יחד עם מינהל מקרקעי ישראל ומשרד השיכון את יתר הפרויקטים באשדוד".

ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ': "אנו מתקדמים שלב נוסף בדרך להקמתו של רובע חדש באשדוד, שיהיה פרויקט הדגל של הסכם הגג בעיר".

הדמיה: ארי כהן אדריכלים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך