איך בוחרים מעשנת?

היא משדרגת את טעמי הבשר ואת החוויה הקולינרית בכלל. היא מתאימה לבקר ולעוף, אבל גם לירקות, לדגים ואפילו למאפים. זוהי מעשנת הבשר הביתית שיכולה להשתלב היטב בחצר או במרפסת שלכם, ויש כמה כללים פשוטים שיעזרו לכם לבחור בדיוק את זו שנכונה עבורכם

מעשנת בשר פשוטה ונוחה לתפעול

רגע לפני שאתם מצטיידים במכשיר המתקדם להכנת בשר איכותי ועסיסי באמת, אתם בוודאי מתלבטים בשאלה איך בוחרים מעשנת? אם כן, אחד הצרכים הבסיסיים והמרכזיים הוא הצורך בשליטה מלאה, ובעיקר בתפעול פשוט ונוח. למעשה, מעשנת בשר טובה מעניקה לכם שליטה מוחלטת, ובלחיצת כפתור אתם יכולים לקבוע את הטמפרטורה המדויקת להכנת מנת הבשר, הדגים או הירקות. חוץ מזה, ודאו שיש לכם גישה קלה ובטוחה לתא הבעירה, פשוט משום שתצטרכו לנקות אותו ורצוי לעשות זאת באופן בטוח בכל זמן שתבחרו.

 

מעשנת בשר הפועלת על שבבי עץ

באופן כללי ניתן למצוא סוגי שונים של מעשנות בשר ביתיות, לרבות מעשנות גז ופחמים. עם זאת, פתרונות אלה מתקשים לספק חוויה קולינרית יוצאת דופן, וגם התחזוקה שלהם לא מאוד נוחה. מנגד, מעשנת בשר המבוססת על שבבי עץ משנה לחלוטין את הכללים, וכאן אנחנו כבר מגיעים לסטנדרטים גבוהים הרבה יותר. עם שבבי עץ שתציבו בתא האחסון, ועם מכשיר מתקדם שמעביר את העשן אל התא שבו מתבשל הבשר, התוצאה שמתקבלת אחידה יותר, ובעיקר מוצלחת הרבה יותר. 

 

לא לשכוח – בוחרים שבבי עץ טבעי

רגע שאחרי שתבחרו את מעשנת הבשר המתאימה לחצר או למרפסת שלכם, זכרו להצטייד גם בשבבי עץ טבעי, בלי תוספים ובלי חומרים מיותרים. שבבי העץ הטבעי יבטיחו לכם את החוויה המושלמת, המשלבת בין טעמים מטריפים לארומה משכרת. שימו לב גם לסוגי העצים שכן לאלה עשויה להיות השפעה על טעמו של הבשר, בשל העובדה שרבים מן העצים מאופיינים בתכונות שונות כמו מתיקות מוגברת או טעם מודגש יותר של עישון. כך יש שבבים המיועדים לבשר בקר או לעוף, אחרים המתאימים יותר לדגים וגם כאלה שיבטיחו אפייה מוצלחת במיוחד, לחובבי המאפים.

 

חזון חברת  Traeger Grills הוא לקרב בין אנשים סביב שולחן האוכל ולבנות קהילה גדולה של חברים המעריכים חיים של טעם ובריאות. בקלות של לחיצת כפתור, לפרטים ומידע אודות מעשנות הבשר של טרייגר גריל התקשרו לטלפון מספר: 1800-10-12-84 או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך