ביה"ח אסותא אשדוד – חיילי פיקוד העורף נרתמו לסייע בהתמודדות נגיף הקורונה

אל"מ במיל' שלמה עמיר מפקד היחידה הצבאית בביה"ח: "יש למדינת ישראל במה ובמי להיות גאים". ד"ר ארז ברנבוים: "תרומתם בגל הנוכחי חשובה אף יותר מגלים קודמים".
צילומים: אסותא אשדוד.

על רקע גל התחלואה החמישי החלו בימים האחרונים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד לקבל סיוע של חיילי יחצ"ב (יחידה צבאית בית חולים) של פיקוד העורף מחוז דרום, בשלב זה מדובר בקבוצה של חמישה חיילי מילואים שמסייעים בכלל מחלקות בית החולים, החל משינוע חולים ועד איסוף דגימות והעברתם למעבדות השונות.

אל"מ במיל' שלמה עמיר מפקד היחידה הצבאית בביה"ח: "יש למדינת ישראל במה ובמי להיות גאים, החיילים שלנו מתייצבים בכל מקום ובכל זמן בו הם נדרשים. העובדה שישנה התייצבות מלאה היא הוכחה לאיכותו של צה"ל ואיכות אנשיו. נמשיך להעמיד עצמו לסיוע ככל שנצטרך"

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד בירך על תרומתם של החיילים ואמר: "דווקא בגל הזה, שמאופיין בעשרות אנשי צוות רפואי מבודדים, תרומתם של חילי פיקוד העורף לבית החולים, היא משמעותית הרבה יותר מגלים קודמים. הפעילות המבורכת שלהם, פעם אחר פעם,  מביאה לידי ביטוי את תרומתו של צה"ל לא רק בשדה הקרב כי אם גם בכל הקשור למאבק ולקרב הבריאותי הנוכחי תוך גילויי אהבת חינם וערבות הדדית"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך