עיריית אשדוד ומד"א פתחו מתחם בדיקות אנטיגן נוסף

המתחם פועל החל מהיום (יום ד') - באולם ספורט החדש בבית ספר רבין. שעות הפעילות: א'-ו בין השעות 08:00 עד 13:00, ובמוצאי שבת מ-18:00 עד 22:00. בעירייה בודקים התכנות לפתיחת מקומות נוספים.
צילומים: דוברות עיריית אשדוד.

על פי בקשת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי יפתח מתחם בדיקות נוסף שיופעל על ידי עובדי עיריית אשדוד ועובדי מד״א ד"ר לסרי: "גל התחלואה הגובר מחייב אותנו לפעול מהר. העירייה ועובדיה רתומים למען תושבי העיר בשגרה ובחירום. פתיחת מתחמים נוספים היא צו השעה".

המתחם פועל החל מהיום (יום ד') – באולם ספורט החדש בבית ספר רבין. שעות הפעילות: א'-ו בין השעות 08:00 עד 13:00, ובמוצאי שבת מ-18:00 עד 22:00.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי ביחד עם ראש מנהל אגף משאבי אנוש -מירב שרת, יו"ר ועד העובדים, איריס נפתלי ועובדי העירייה, החליטו כאמור להפעיל מתחם נוסף שיפעל לאורך כל ימי השבוע. בעירייה בודקים התכנות לפתיחת מקומות נוספים כדי להקים בהם מתחמים ולזרז את קצב הבדיקות.

אשדוד היא בין הרשויות המקומיות הראשונות המסתייעת בעובדי הרשות לטובת פתיחת עוד מתחמי בדיקות. בעירייה ציינו את ההירתמות הנרחבת של העובדים שמתמודדים בימים אלה גם עם מזג אוויר סוער ומצבת כוח אדם מצומצמת נוכח בידודים רבים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך