מתי יהיה לי כדאי לבצע שאיבת שומן?

בואו נודה על האמת אנו רוצים לחיות בעולם בו לאף אחד לא אכפת מן המראה שלנו אך אנו חיים בעולם הפוך בו למראה יש השפעה עצומה עלינו. קודם כל המראה שלנו משפיע על הביטחון העצמי שלנו ולכן אנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי להיות רזים ככל האפשר. העניין הוא שזה קל לדבר וקשה לעשות וכך יש מאות אלפים בישראל הנאבקים בשומן
Portrait of young woman doctor with white coat standing.

לכן נולד הניתוח שנקרא שאיבת שומן. הוא נועד לתת לאנשים את האופציה לרזות בצורה הקלה ביותר שיש. השאיבה משפרת את המראה בצורה דרמטית ומשנה את המראה מן הקצה אל הקצה. אם אתם סובלים מעודף משקל כדאי לכם לברר עוד פרטים על הנושא של שאיבה של שומן וכך לגלות אולי דרך טובה לרזות בצורה הקלה ביותר שיש כיום בשוק.

האם שאיבת שומן היא תחליף לדיאטה ולאורח חיים בריא?

שאיבת שומן היא הצעד הראשון להרזיה והיא דרך מעולה לעשות זאת. אך שימו לב לאחר השאיבה מוטלת האחריות על המטופל להמשיך ולשמור על אורח חיים בריא. אם ביצעתם שאיבה אתם צריכים להתאמן ולעשות כושר באופן יומיומי. לא רק זאת אלא שלצד השאיבה עליכם גם לאכול נכון.

לכן לאחר השאיבה כדאי לפנות אל דיאטנית ואל מאמן כושר ולקבל מהם עצות וטיפים לאורח חיים בריא. זכרו השאיבה היא לא סוף ההליך אלא תחילתו וזה רק השלב הראשון בדרך לחיים בריאים יותר. אם תבצעו שאיבת שומן ולא תחיו בצורה בריאה לאחר מכן אתם לא תרוויחו כלום ואת זאת חשוב לזכור.

האם זה משנה איזה כירורג פלסטי אני בוחר בשביל השאיבה?

עליכם להבין כי השאיבה היא לא עניין של מה בכך אלא הליך רפואי וכירורגי לכל דבר ועניין. לכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה כירורג פלסטי מבצע את השאיבה. עליכם להבין כי ככל שהכירורג יהיה יותר טוב כך השאיבה תהיה ברמה יותר גבוהה.

לכן שימו לב מי הכירורג שמבצע את השאיבה ואל תתפשרו על נקודה זו. כדאי לבחור כירורג מנוסה, מומלץ, בעל יכולות, מקצוען אמיתי ובעל ידע עצום בתחום. למעשה הכירורג שמבצע את ההליך הוא הדבר החשוב ביותר להצלחת ההליך ולכן חובה לבחור אותו בחכמה. שימו דבר על נושא זה ותעלו בעשרות אחוזים את הסיכוי להצלחת ההליך וזה משהו שכדאי להבינו.

האם שאיבת שומן יכולה להיות מסוכנת?

בכל הליך רפואי יש סיכון מסוים ואם אתם רוצים לבצע שאיבת שומן כדאי לברר עם המנתח מה הם הסיכונים בהליך זה. ובכל זאת יש לציין כי באופן יחסי שאיבה היא לא דבר מסוכן במיוחד. כמובן שככל שהרופא יהיה יותר טוב כך השאיבה תעבור בצורה יותר טובה ולכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה רופא מבצע את השאיבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך