אפי קפיטל: הפרויקטים המבוקשים ביותר בישראל

חווית מגורים אורבנית מודרנית באור עקיבא, קהילה תוססת בשכנות רמות בית שמש המתחדשת, השמורה ברמות אפק וכמובן פרויקט אופק נופים המצליח בגדרה
תמונה: FREEPIK

כל אלו הן רק דוגמאות ספורות לפרויקטים של חברת אפי קפיטל של היזם אפי שקדי שבנתה עד היום מעל ל-6,000 יחידות דיור ברחבי הארץ. הרוכשים מספרים על יחס אישי, מחירים מעולים ביחס לתמורה ועמידה מוקפדת בחוזים ונהנים גם מחנייה אחת (לרוב שניים), מחסן וקרבה למרכזי קניות, כבישים ראשיים ומתקנים קהילתיים במרחק נגיעה. 

מתוך כך, הפך השם אפי קפיטל לשם מוכר ביותר בעולם הנדל"ן ונראה כי הרוכשים העתידיים בהחלט מתעניינים בפרויקטים השונים, ואם לשפוט לפני הפרויקטים שכבר אוכלסו, בהחלט נראה שמי מהם שרוצה לקחת חלק חייב להזרז ולהקדים את המתעניינים האחרים. אם גם אתם מחפשים בקרוב דירה להשקעה או למגורים, הנה כמה מהפרויקטים הנוכחיים של אפי קפיטל שבשיווק כרגע שכדאי גם לכם להכיר. 

אפי קפיטל בירושלים – נופי ההר

בראש ובראשונה צריך לדבר על המיקום. פרויקט ייחודי ביותר על צלע הר שכולל גם נופים עוצרי נשימה וגם אוויר הרים צלול כמאמר השיר. הפרויקט הזה מושך אליו הרבה מאד צעירים ובעיקר משפחות בגלל האופי הקהילתי שלו. הוא ממוקם בקרבת חנויות ואזורי מסחר, שירותים קהילתיים וכן בתי כנסת ובתי מדרש. הדירות הן כמובן בסטנדרט הגבוה של אפי קפיטל ונדמה שאפשר להנות כאן מכל העולמות – גם קרבה לכבישים ודרכי גישה וגם תחושה של פרטיות מחוץ להמולת העיר. 

אפי קפיטל בעיר היין – אשקלון 

דוגמה נפלאה להזדמנות שלא כדאי לפספס. עיר היין באשקלון היא השכונה החדשה שצוברת פופולריות בקצב די מטורף. זהו הפרויקט השני בעיר של אפי קפיטל אחרי שהפרויקט הראשון פחות או יותר נחטף מהמדפים. הוא מציע מפרט מפנק ביותר של דירות החל משלושה חדרים ועד לדירות גן ופנטהאוזים והדיירים מרוויחים את המתקנים של שכונה חדשה, את הקרבה לים, לחנויות ולמרכזים קהילתיים ואת הנוחות שם כבישים ותשתיות חדשות. 

אפי קפיטל בנווה דורון – רמלה

כיום מדובר ככל הנראה על אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר בארץ וסוד הקסם הוא המיקום המושלם לצד התכנון המתקדם והמפרט העשיר של אפי קפיטל. מדובר בשכונה עם אווירה קהילתית מאד בפאתי רמלה הממוקמת בסמוך לכבישי הגישה החשובים ביותר במרכז. אפשר להגיע תוך עשר דקות לתל אביב ברכב וכמובן לעשות את המרחק הזה גם בתחברורה ציבורית. מתוך כך היא הפכה לאטרקטיבית מאד למשפחות צעירות ובעיקר כאלה עם הורים שעובדים שמרכז הארץ ורוצים להעניק לילדיהם חינוך טוב, חיי נוחות ותחושה של קהילה קרובה ותומכת. הפרויקט אמנם עוד בשיווק, אבל נראה שתוך חודשים ספורים כבר לא יהיה ניתן לרכוש עוד דירות חדשות. 

אפי קפיטל FEEL בגדרה

שימו לב – למהירי החלטה בלבד. מדובר בפרויקט בוטיקי מיוחד בשכונה החדשה והצעירה בלב המושבה גדרה. אחרי שהפרויקט הקודם פשוט נחטף, הרוכשים ממהרים לקחת חלק ולרכוש נכסים הפזורים בבנייה מרווחת, מאופיינים באיכות בנייה וכמובן ממוקמים במיקום המושלם בין העיר לטבע. הדבר המעניין ביותר לגבי הפרויקט הזה, הוא שהוא מושך אליו לא מעט הורים של צעירים שכבר רכשו דירות בקרבת מקום ונראה שהקהילה באזור רק הולכת ומתרחבת. 

לסיכום – אפי קפיטל מובילה היום את תנופת הבנייה בישראל ולא בכדי. אלפי הרוכשים המרוצים מעבירים את השמועה מפה לאוזן ואם גם אתם מחפשים את הנכס הבא שלכם להשקעה או למגורים, אלו לגמרי החבר'ה שאתם רוצים להכיר, אל תתעכבו יותר מדי!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך