אשתו וחברו של הגבר שנמצא מת השבוע מכחישים קשר לרצח

אשתו של המנוח וגבר נוסף שהזעיק את כוחות ההצלה נעצרו, אך המשטרה לא מייחסת להם רצח. הגבר טוען כי אשתו של המנוח הזעיקה אותו, ואילו היא טוענת כי סימני האלימות על גופת בעלה נגרמו בקטטה בה היה מעורב מחוץ לבית. השופטת ביקשה מהמשטרה לוודא במהרה את מועד המוות כדי לערוך השוואות מול גרסאות החשודים
ניידת ביום גשם

ביום ראשון סמוך לשעה 16:30 התקבל דווח על גבר שנמצא מחוסר הכרה עם סימני אלימות בדירה באשדוד (9 ינואר). חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 50 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
חקירה ראשונית של שוטרי תחנת אשדוד העלתה חשד לאירוע פלילי. אשתו של המנוח, סויטלנה מודרה (48), נעצרה, ומלבדה נעצר גם אלכסנדר לבוב (63), ששהה יחד איתה בדירה בעת הגעת השוטרים.

לאחר חקירה ראשונית הובאו החשודה והחשוד לבית משפט השלום באשקלון, שם ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרם בעשרה ימים, תוך שייחסה להם, כל אחד לפי חלקו, עבירות תקיפה, קשירת קשר לפשע וחבלה חמורה.

בפתח הדיון סיפר נציג המשטרה כי השניים לא מיהרו להזעיק עזרה ראשונה ולפנות לכוחות הביטחון. לפי המשטרה, לאחר מותו של המנוח לבוב הלך לקנות בירה, ורק כשחזר החליטו הוא ואשתו של המנוח להתקשר לכוחות הביטחון וההצלה.
כמו כן ציין נציג המשטרה כי על גופו של המנוח נמצאו חבלות טריות וכתמי דם, אך טרם ברור בדיוק מתי אירע מותו.

החשוד עצמו הכחיש את טענת המשטרה בדיון: "לא הלכתי לקנות בירה. אני ראיתי אותה בוכה, היא התקשרה אליי, דיווחה שהבעל שלה מת. הייתי השכן שלהם כמה שנים לפני – משם אני מכיר אותה, אבל אנחנו היינו ביחסים טובים, אז אם יש לו בעיה ואם לי יש בעיה מתקשרים, ואם צריך עזרה. אני התקשרתי בבוקר ובמשך שבוע אני כמה פעמים מתקשר אליו ולא תפסתי אותו".

בדיון בעניינה של החשודה טען סנגורה, עו"ד ליאור רונן, כי לדבריה – ביום שישי חזר המנוח לביתו כשהוא שיכור וחבול לאחר שהיה מעורב בקטטה. בהמשך קם ממיטתו ונפל. בדיון זה התברר גם כי בזירת האירוע נמצאו זכוכיות שבורות. החשודה טענה בתגובה לכך כי מדובר במראה שהתנפצה לאחר שהמנוח התנגש בה. הסנגור הכחיש בשם החשודה כל קשר שלה למותו של בעלה.

השופטת קבעה לבסוף כי קיים חשד סביר ראשוני הקושר את החשודה למיוחס לה. עם זאת ציינה השופטת כי "אין לשלול בשלב הנוכחי כי סימני האלימות על גופו של המנוח נגרמו שלא על ידי החשודה או החשוד, אך גרסת החשודה לעניין זה דרושה בדיקה".
לאור קביעות אלו, מעצרה של החשודה הוארך עד 13 בינואר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך