שומרים על הקשישים

מבצע חיסון רביעי בבתי גיל הזהב של עמיגור יצא לדרך

בהתאם להחלטת משרד הבריאות לאשר חיסון רביעי לבני 60 ומעלה, יצא לדרך מבצע החיסונים יוצא לדרך בבית גיל הזהב של עמיגור, חברת הדיור הציבורי של הסוכנות היהודית החלה בעשרות בתי גיל הזהב שלה הפרוסים בכל הארץ, בהם גם ניצולי שואה רבים
צילום: עמיגור - בתמונה: לריסה סלומינצקי שקיבלה הבוקר את החיסון

בבית גיל הזהב של עמיגור, הראשונים אשדוד, התקיימו היום, יום ג', החיסונים. לריסה סלומצקי, ניצולת שואה כבת 85, היתה בזמן המלחמה באוזבקיסטן ומביעה שביעות רצון מהנגשת החיסונים עד לפתח בית הדיירים והדגישה את חשיבות החיסון: "אין ספק שצריך וחשוב להתחסן. מכעיס אותי לשמוע שיש אנשים שאינם רוצים להתחסן. זהו החיסון הרביעי שלי ואני רואה שהגידו לקבלו גם קשישים שטרם התחסנו וזה מאוד משמח".

מבצע החיסונים המבוצע בידי מד"א, ימשיך בימים הקרובים בעשרות בתי גיל הזהב בערים נוספות ועתיד להסתיים בתוך כ-10 ימים, שיעור המתחסנים הגבוה בעת מבצעי החיסונים הקודמים מצביע על כך שרוב הדיירים מעוניינים בקבלת החיסון, זאת לאחר שרמת התחלואה בקרב דיירי עמיגור נמוכה מאוד. הדיירים הוותיקים מבינים כי החיסון הרביעי יאפשר להם להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלהם ולשמור על בריאותם.

יעקב חגואל, יו"ר הסוכנות היהודית בפועל: התפרצות הקורונה מחייבת אותנו לפעול ביתר שאת בעיקר עבור האוכלוסייה המבוגרת. ונשמרתם לנפשותיכם מאוד זו לא רק סיסמא, לכן בעת הזו חלה חובה מיוחדת לחסן את כל בני הגיל השלישי על מנת לאפשר להם לחיות את חייהם כרגיל עד כמה שאפשר.

אריה אביר, יו"ר עמיגור: מבצע החיסונים הארצי בעמיגור, יאפשר לאלפי הדיירים בבתי גיל הזהב שלנו להמשיך ולשמור על אורח החיים הרגיל שלהם ללא חשש. במהלך השנה האחרונה, נערכנו בהתאם לכללי הריחוק החברתי, תוך הקפדה מקסימלית על הנהלים, כדי להגן על חיי הדיירים ולמנוע התפרצות קורונה בבתים, ואנו ממשיכים בכך במתן החיסון הרביעי. יש לזכור שהקשישים מושפעים לא רק מהסיכון הבריאותי אלא גם מהשפעות הבידוד ולכן יזמנו מגוון פעילויות כדי לסייע ולהפיג את הבדידות בשנה האחרונה. אנו מקווים כי מבצע החיסונים יאפשר לנו לשמור על הפתיחות למען רווחת הדיירים ומשפחותיהם."

עמיגור מנהלת 56 בתי גיל זהב במסגרת הדיור הציבורי לקשישים, בהם מתגוררים כ-7,000 דיירים זכאי הדיור הציבורי של משרד השיכון והבינוי ומשרד העליה והקליטה, אשר גילם הממוצע 80, רבים מבניהם הם ניצולי שואה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך